Guest jack Skrevet March 6, 2004 Rapporter Skrevet March 6, 2004 Hejsa.. Jeg overvejer i øjeblikket at tage til tyskland og hente en cab-clk helst en af de nye altså 2003 model, i den anledning har jeg søgt i autoscout og fundet en del fede bilver til omkring 35 tusind og opefter. Men jeg fandt en her som jeg undrer mig meget over, her et linket.. http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=191054.8&id=cqd14tbv3wb 26tusind euro for en cab 2003 model i luxemborg, jeg ved så ikke om der er specielle regler der mht moms osv. men hos mig virker det afsindig billig. Jeg håber i kan hjælpe mig, i min jagt efter drømmebilen Vh Jack
Guest jack Besvaret March 6, 2004 Rapporter Besvaret March 6, 2004 Hejsa.. Jeg overvejer i øjeblikket at tage til tyskland og hente en cab-clk helst en af de nye altså 2003 model, i den anledning har jeg søgt i autoscout og fundet en del fede bilver til omkring 35 tusind og opefter. Men jeg fandt en her som jeg undrer mig meget over, her et linket.. http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=191054.8&id=cqd14tbv3wb 26tusind euro for en cab 2003 model i luxemborg, jeg ved så ikke om der er specielle regler der mht moms osv. men hos mig virker det afsindig billig. Jeg håber i kan hjælpe mig, i min jagt efter drømmebilen Vh Jack
Guest skytten Besvaret March 6, 2004 Rapporter Besvaret March 6, 2004 Mon ikke prisen hænger sammen med at det har været "Leasingfahrzeug", altså en udleje-bil? :-)
Guest peter Besvaret March 6, 2004 Rapporter Besvaret March 6, 2004 Tror at bilen kun er til udlejning... Men ring dog til ham..... Der er som regl altig noget galt når der er billige biler på nettet...For hvorfor skulle de sælge så billigt ???
Guest jack Besvaret March 6, 2004 Rapporter Besvaret March 6, 2004 Yep, det tror jeg også der er noget galt, men joja, hvad sprog snakker de i luxemborg:D hehe..
Guest hans Besvaret March 6, 2004 Rapporter Besvaret March 6, 2004 I Lux taler de et helt specielt sprog (en blanding af alt muligt...) - som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske navnet på - og så taler de fleste fransk. Så det er vel ikke noget problem... eller hva'!? ;-) Mange taler heldigvis også engelsk...
Admin Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Letzeburgisch hedder det vist, men fransk og tysk er normalt.
Guest thomas Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Jeg var dernede i sommer, og min kæreste og jeg talte kun engelsk med dem, ingen problemer i det. EU parlamentets placering gør jo nok at de har et andet forhold til andre sprog end Franskmændende har. De er smadder søde dernede, og udover biler er Luxemborg et besøg værd. :-) Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
Guest hans Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Thomas O, du har fuldstændig ret i at Luxenborg er et besøg værd. Selvom det nok ikke gør den store forskel for de fleste af os, vil jeg da alligevel lige komme med en lille rettelse :-) Det er EF Domstolen (og den Eupæiske Investeringsbank), der ligger i Lux. EU Parlamentet ligger i Strasburg.
Guest thomas Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Nårh ja.. det er osse rigtigt, jeg var nu mere interesseret i den gamle by og fæstningsværket, noget af det flotteste jeg nogensinde har set. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu