Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Fik denne besked hos aktsam: "Fordonet är en direktimporterad bil och vi kan endast erbjuda dig trafikförsäkring. Var vänlig kontakta Kundservice på tel. 077 - 131 10 00." Hvor fedt er det import-sjov så ? 1142.jpg

Besvaret

Fik denne besked hos aktsam: "Fordonet är en direktimporterad bil och vi kan endast erbjuda dig trafikförsäkring. Var vänlig kontakta Kundservice på tel. 077 - 131 10 00." Hvor fedt er det import-sjov så ? 1142.jpg

Besvaret

Og fra Tennant: "För direktimporterade bilar gäller särskilda villkor." Fra IF: "På grund av att särskilda regler gäller för ditt fordon har vi inte möjlighet att behandla begäran om prisuppgift" Fra Länsförsäkringer: "Vi kan tyvärr inte lämna prisuppgift för bilförsäkring på detta fordon. Kontakta gärna vår kundtjänst för prisförfrågan."

Besvaret

Prøv at snakke med dem, og evt. hør hvordan de har det med omkodning af nøgler mv. Det er nok derfor de skriver som de gør, tror jeg... Mvh

Guest thomas
Besvaret

Jeg fik også Läns forsikring, men jeg gik ned og sagde hej til dem, og sad og sludrede med en meget sød dame, og der var ingen problemer. De vil bare gerne se at bilen er forsynet med startspærre og en deklaration fra mærkeforhnandler, at der ikke eksisterer en "ekstranøgle" os en skummel tyveknægt i østeuropa. Jeg får samme svar på forsikrings søgning på min egen bil på nettet. Ellers send dem en email, så behandler de den mauelt. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...