Guest dennis Skrevet March 27, 2004 Rapporter Skrevet March 27, 2004 Hej, jeg er et fjols. Min tysk importerede bil har ikke kørelys, det kræver tilvænning, åbenbart. :-) Jeg skal bare have den til at køre inden imorgen aften der skal jeg på arbejde nemlig. Så hvis der er nogen DANSKERE, (jeg har boet heroppe i 3 mdr, men jeg forstår altså ikke ret meget svenskt) der lige kan hjælpe til idag/imorgen så har jeg startkablerne selv. Jeg vil helst undgå at skulle passe en tilfældig forbipasserende svensker op (yikes) for jeg kender nemlig ingen mennesker heroppe. Hvis du er frisk, vil du simpelthen være en GUD i min verden fra nu af og i al evighed, og du vinder en guldvask til statoil. :P Det næste blir sikkert at det lykkes mig at låse bilnøglerne inde i bilen.. ;P P.s vi snakker Malmö syd nær serenadgatan, en p.plads klods op af Preem.
Guest dennis Besvaret March 27, 2004 Rapporter Besvaret March 27, 2004 Hej, jeg er et fjols. Min tysk importerede bil har ikke kørelys, det kræver tilvænning, åbenbart. :-) Jeg skal bare have den til at køre inden imorgen aften der skal jeg på arbejde nemlig. Så hvis der er nogen DANSKERE, (jeg har boet heroppe i 3 mdr, men jeg forstår altså ikke ret meget svenskt) der lige kan hjælpe til idag/imorgen så har jeg startkablerne selv. Jeg vil helst undgå at skulle passe en tilfældig forbipasserende svensker op (yikes) for jeg kender nemlig ingen mennesker heroppe. Hvis du er frisk, vil du simpelthen være en GUD i min verden fra nu af og i al evighed, og du vinder en guldvask til statoil. :P Det næste blir sikkert at det lykkes mig at låse bilnøglerne inde i bilen.. ;P P.s vi snakker Malmö syd nær serenadgatan, en p.plads klods op af Preem.
Gio Besvaret March 27, 2004 Rapporter Besvaret March 27, 2004 Jeg kan sagtens hjælpe dig, Dennis. Jeg skal ud og køre her senere...så kunne sagtens drøne forbi dig. men jeg skal bruge en eksakt adresse/lokation til min GPS! ;o) ...så er jeg da sikker på jeg kan finde dig. *s*
Gio Besvaret March 27, 2004 Rapporter Besvaret March 27, 2004 Smid mig en mail ved at klikke på mit navn til venstre...så finder vi ud af noget. Bare der ikke går for længe.
Guest dennis Besvaret March 27, 2004 Rapporter Besvaret March 27, 2004 Ok, jeg smider lige en mail til dig gio Jesper. Tak ;p
Admin Besvaret March 27, 2004 Rapporter Besvaret March 27, 2004 Ja, det er en af ulemperne ved import. Jeg kan også se at jeg skal få installeret kørelys i min, for det kan jeg IKKE huske.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu