Guest kim Skrevet April 23, 2004 Rapporter Skrevet April 23, 2004 Jeg kunne godt finde på at se mig om efter information om Mazda i Sverige. Der er ikke nogen hjemme på www.mazda.se Det er ellers med garanti deres tidligere adresse. Er der nogen, der kender en aktuel adresse???
Guest kim Besvaret April 23, 2004 Rapporter Besvaret April 23, 2004 Jeg kunne godt finde på at se mig om efter information om Mazda i Sverige. Der er ikke nogen hjemme på www.mazda.se Det er ellers med garanti deres tidligere adresse. Er der nogen, der kender en aktuel adresse???
Gio Besvaret April 23, 2004 Rapporter Besvaret April 23, 2004 www.mazda.se er adressen du skal bruge. Men hvad der lige er gået galt ved jeg ikke. Prøv at give den lidt tid...en dag eller to. Kan være serverproblemer/dns m.m.
Guest thomas Besvaret April 24, 2004 Rapporter Besvaret April 24, 2004 Bytbil.se >Søg ny bil> Mazda> vælg en bil>vælg en model>Vælge Skåne....så får man alle mulige forhandlere. Hmm på mazda .com står importøren som boende i "40531 Gothenburg Sweden" 46(0)31591099. Deres server er måske nede, for der bliver ganske rigtigt linket til mazda.se, men derfor behøver det jo ikke være rigtigt. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
Guest peter Besvaret April 24, 2004 Rapporter Besvaret April 24, 2004 Hvem f.... gider kikke på en Mazda
Guest kim Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Peter H, Mazda laver bl.a. MX-5 - ikk'?
Guest kim Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 Gio og Thomas O, Tak for jeres velmente assistance. Jeg havde håbet på, at nogle kendte til en "ny og bedre adresse". Således er det åbenbart ikke. Man kan jo godt finde Mazda'er på andre måder, men importøren er NOGLE gange mere up-to-date. Jeg må enten vente eller finde på noget andet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu