Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kunne godt finde på at se mig om efter information om Mazda i Sverige. Der er ikke nogen hjemme på www.mazda.se Det er ellers med garanti deres tidligere adresse. Er der nogen, der kender en aktuel adresse???

Besvaret

Jeg kunne godt finde på at se mig om efter information om Mazda i Sverige. Der er ikke nogen hjemme på www.mazda.se Det er ellers med garanti deres tidligere adresse. Er der nogen, der kender en aktuel adresse???

Besvaret

Bytbil.se >Søg ny bil> Mazda> vælg en bil>vælg en model>Vælge Skåne....så får man alle mulige forhandlere. Hmm på mazda .com står importøren som boende i "40531 Gothenburg Sweden" 46(0)31591099. Deres server er måske nede, for der bliver ganske rigtigt linket til mazda.se, men derfor behøver det jo ikke være rigtigt. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu

Besvaret

Gio og Thomas O, Tak for jeres velmente assistance. Jeg havde håbet på, at nogle kendte til en "ny og bedre adresse". Således er det åbenbart ikke. Man kan jo godt finde Mazda'er på andre måder, men importøren er NOGLE gange mere up-to-date. Jeg må enten vente eller finde på noget andet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...