credde Skrevet April 25, 2004 Rapporter Skrevet April 25, 2004 Hej alle, Min Audi TT Quattro skal til service om 1-1½ måneds tid og vil bare høre jer andre med samme bil, hvor i får lavet service og hvis i har fået lavet et 7500 mils service, hvor meget det ungefär har kostet. mvh, Christian
credde Besvaret April 25, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2004 Hej alle, Min Audi TT Quattro skal til service om 1-1½ måneds tid og vil bare høre jer andre med samme bil, hvor i får lavet service og hvis i har fået lavet et 7500 mils service, hvor meget det ungefär har kostet. mvh, Christian
Guest spiff Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Audi Malmö a.k.a. Din Bil på Pilotgatan. Jeg er ikke nået til 75.000 km endnu, men jeg har lige fået lavet 50.000 km eftersyn for 4.185 SEK. Audi i Danmark ville have 6.000 DKK for det samme.
Guest martin Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 Fik lavet service omkring de 75.000 hos Din Bil i Malmø (Pilotgatan) pris ca. 3.000 SEK (long life service). Men der blev vist også kun skiftet væsker og et par viskere.
Guest jesper Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 Faktisk kan det godt betale sig at samligne priserne hos "din bil malmö" med andre audi værksteder i danmark. jeg har flere gange indhentet billigere priser hos et Audi værksted i DK end hos "din bil malmö" selv om jeg skal betale for broen hver vej har det stadig kunne betale sig at bruge en i DK. men jeg har jo også en A6'er og ikke en TT'er.. :-( hehe..
Guest jesper Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Jeg havde min bil til service på Pilotgatan for lidt over tre uger siden. Og det var ikke en synderlig positiv overraskelse. De opdagede bla. ikke en defekt køler plus et par andre ting jeg har fået påpeget af den mekaniker der netop har repareret min bil. Jeg tror simpelthen de service-eftersyn er for "kedelige" for dem, så de kører dem på rygraden og glemmer at være opmærksom på detaljerne og tjekke bilen efter i sømmene. Jeg overvejer kraftigt at gå til en uafhængig mekaniker næste gang den skal serviceres. Pilotgatan´s service var 3200,- ud af vinduet, da min bil brød sammen én uge efter. Og jeg er desværre begyndt at tro på det kunne være undgået, hvis de havde gjort deres job ordentligt.
Guest jesper Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Jeg har lige fået skiftet bremseslanger på min A6'er, det skete hos Vianor på eriksfältgatan (lige før mobilia), de lavede det for 1300 SEKK hvor "din bil malmö" skulle have 2200 SEKK. Hos vianor var de hurtige og proff. rigtig god service, de har forresten også en hjemmeside www.vianor.se . De gjore et godt stykke arbejde, jeg var til bilprovningen med bilen blot en time efter hvor jeg med egne øjne kunne se det de havde skiftet. (bilen var tidligere dumpet pga bremseslangerne, men gik fint igennem uden problemer denne gang). Så vianor kan jeg godt ligge et godt ord ind for.
Guest jesper Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Mine erfaringer med Vianor er også positive. Så jeg stemmer i.
Guest palle Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Me too.... skiftede mit fordæk på min mc... Jeg pillede dog selv hjulet af, men det var nu mest fordi den abe ville løfte min mc med en donkraft !!!! Som hans kollega sagde "han er sikkert god til at lime" !!! men, det hele blev klaret en lørdag formiddag, hvor der var rimelig tryk på butikken, og det var uden pladsbestilling
credde Besvaret April 28, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2004 Ja men nu er en Audi TT med 4x4 ikke lige en standardbil, så jeg tvivler trods alt på, at Vianor har den ekspertise, der nu er påkrævet. Så jeg må lige forhøre mig i Ystad også. Jeg har fået en pris fra Audi på 2640 SEK for 7500 mils servicet. Heldigvis er jeg i god tid, så jeg kan evt. finde noget andet. mvh, Christian
Guest palle Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Credde....hvori ligger forskellen på det service ?? Bremser og motor er vel det samme ? Måske der skal olie i diff'en ??
Guest michael Besvaret May 8, 2004 Rapporter Besvaret May 8, 2004 Credde: Vianor var ikke glade for at snakke om min TT'er når ikke det galdt de standard ting de skilter med på deres website. Jeg står og skal have fikset et problem jeg tror ligger i kadangen og det ville de ikke røre. (hvis nogen kender en der vil vil jeg gerne høre nærmere) //Michael
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu