Guest andré Skrevet April 25, 2004 Rapporter Skrevet April 25, 2004 Jeg har intetsteds her kunnet finde information om anti-rust behandling af bil, og vil derfor spørge: 1. Kan nogen anbefale mig en udbyder af anti-rust behandling i Trelleborg, Vellinge eller Malmö-området? 2. Er nogen behandlingstyper bedre end andre? I Danmark har jeg flere gange hørt "Dinitrol" behandlingen fremhævet som den bedste. Har man en lignende generalisering af typer i Sverige? Tak på forhånd for hjælp & vejledning. Venligste hilsner André
Guest andré Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Jeg har intetsteds her kunnet finde information om anti-rust behandling af bil, og vil derfor spørge: 1. Kan nogen anbefale mig en udbyder af anti-rust behandling i Trelleborg, Vellinge eller Malmö-området? 2. Er nogen behandlingstyper bedre end andre? I Danmark har jeg flere gange hørt "Dinitrol" behandlingen fremhævet som den bedste. Har man en lignende generalisering af typer i Sverige? Tak på forhånd for hjælp & vejledning. Venligste hilsner André
Guest ole Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 I Vellinge ligger der en Dinitrol, men priser fra 4000-6000 for en golf-type, det kommer anden på største af behandligen. I Danmark fik vi en pris til 2500. Men kik på de http://www.gulasidorna.se/ under rostskydd. Dinitrol kan bruges (vw,audi,fiat. m.m).
Guest ***** Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 Hej André. Uden at skulle gøre mig super klog på antirust behandlinger, så er der forskel på disse. Afhængig af biltype, årgang mv. Der er vist to former for anti-rustbehandling og den optimale er bilafhænig. Jeg anbefaler du spørger dig frem hos de danske udbydere af rustbehandling, der er flere forskellige og med meget forskellige priser, så det er en god idé med en del research inden du træffer dit valg. Jeg kender et sted i Malmö hvor du kan prøve at spørge mht. priser osv. De klare ridser i lak, interiør osv. Jeg har ikke adressen på mig, så hvis du er interesseret må du lige vente til jeg kommer hjem iaften? Mvh
Guest andré Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 Hej Ole og *****, Tak for jeres svar og forslag! Jeg gjorde som I sagde og forhørte mig lidt. Har ringet til Dinitrol i Hørsholm, som opgav en pris på 3700,- for en dobbeltbehandling, som er det jeg ønsker. Virker vel rimeligt nok. De sagde til mig, at danske priser generelt er lavere end i Sverige fsva. rustbehandling. De nævnte også, at de har masser af svenske kunder af samme årsag. Men jeg holder mig til Dinitrol, som Ole anbefaler, og laver et par ekstra sammenligninger. *****, hvis det ikke er til for meget besvær for dig, ville jeg sætte pris på at modtage telefonnummeret på stedet, du kender i Malmö. Tak på forhånd. Venligste hilsner
Gio Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 *****: Du siger de også tager sig af interiør!? Jeg skal have renset min stue i bilen...så jeg er ganske interesseret i dette firma også. Og et link til deres hjemmeside, hvis en sådan findes, ville blive modtaget med kyshånd.
Guest ***** Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Hellooo Gio og André. Her er oplysninger om nævnte "bilvård". Navn: City Bilvård Adresse: Friisgatan 20C, Malmö Tlf. 0406611500 Web: ubekendt De kørte for noget tid siden en kampagne, hvor de tilbudte et afslag i prisen på 300,- dask. Hvis man er lidt fræk kan man jo evt. spørge til det samtidig... God fornøjelse. Mvh
Guest andré Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Tak for hjælpen! Venligste hilsner André
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu