Guest jesper Besvaret May 11, 2004 Rapporter Besvaret May 11, 2004 gio: nej det var nu mere mønsteret på "din bil - malmö" , jeg kan stadig ikke forstå hvorfor de kan sjuske sådan med deres service, hvis de får for mange klager over den slags kan de midste retten til at have værksted. Jeg må indrømme at skulle jeg selv kigge ned under hjelmen på min egen bil, har jeg da en pæn ide om hvad der er hvad, men om det ser ud til at være iorden ville jeg heller ikke have den fjerneste ide om, som du selv er inde på, så vil et par mekanikker-øjne nok hurtige kunne se en evt. fejl eller mangel. :-)
Guest jesper Besvaret May 11, 2004 Rapporter Besvaret May 11, 2004 Birkster: Okaj...jeg var lidt hurtig dér. Sry Jo, jeg ved da også, som sådan, hvad der er hvad i motorrummet. Men der er nu et kvantespring fra min gamle Corolla-karburator-motor fra ´87 og så til en bil fra ´97 med turbo og indsprøjtning. Så jeg kan godt stå lidt og sige *hmm...* når jeg kigger derned. Men...man lærer heldigvis hele tiden.
Guest caroline Besvaret May 18, 2004 Rapporter Besvaret May 18, 2004 For 2-3 måneder siden var der en sammenligning af værksteder fra forskelige bilmærker i et af de svenske bilblade, hvilket husker jeg ikke! Uden at gå på kompromis med kvaliteten, var der mange penge at spare ved ikke at vælge DinBil. Mener faktisk at det var op til 50 % på et 90.000 km. eftersyn, og der var en del steder her i Skåne der var billige! Kom nu i bilnørder, jeg skal have skiftet kamrem på passat'en, så der må da være een der har det blad liggende som lige kan spare mig for et par tusser ;o) Mvh Dan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu