Guest palle Skrevet May 20, 2004 Rapporter Skrevet May 20, 2004 Hvor i omegnen af Malmö findes der en bilforretning som gør sig i tilbehør og udstyr ? Jeg står og skal bruge alt til at vaske/polere med, men hvor er det smartest at handle ? Jeg gider ikke køre til Biltema i Helsingborg for en rulle twist og lidt fælgerens ....
Guest palle Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Hvor i omegnen af Malmö findes der en bilforretning som gør sig i tilbehør og udstyr ? Jeg står og skal bruge alt til at vaske/polere med, men hvor er det smartest at handle ? Jeg gider ikke køre til Biltema i Helsingborg for en rulle twist og lidt fælgerens ....
Admin Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Det kunne være Micro på Nya Agnesfridsvägen 178. De har ret meget til biler.
Guest thomaso. Besvaret May 25, 2004 Rapporter Besvaret May 25, 2004 Fælgrens...det er dyrt. Jeg anvender bare 1/9 Autoshampoo og vand en forstøverflaske, det løsner det som det skal, og så får de en tur med opvaskebørsten og masser af vand. Merkonomen imellem Värnhemstorget og Nobelvägen, har også mange ting og sager til biler. Det er en butil med et knald-gult lille skilt. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
ulmus Besvaret May 26, 2004 Rapporter Besvaret May 26, 2004 Der ligger også en stor "bil-butik" på Södervärn ved busholdepladsen.
Guest christian Besvaret May 26, 2004 Rapporter Besvaret May 26, 2004 En anden god hjemmelavet fælgrens er 1 del Minuskalk, 5 dele vand og en sjat opvaskemiddel...det tager alt
Guest palle Besvaret May 26, 2004 Rapporter Besvaret May 26, 2004 Jeg bruger WD 40 !!! WD 40 er gude midlet mod alt ! Fælgerens, insektfjerne, når der skal tændes grill, løse forbindelser, tandpine.... WD40 rules
Guest christian Besvaret June 1, 2004 Rapporter Besvaret June 1, 2004 bare pas på det ikke kommer på skiver eller klodser!
Guest palle Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 Er der nogle af jer der har fundet nogle butikker i Malmö med biludstyr ? Jeg mangler lidt goodies til bilen
ulmus Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 Palle: Hvis du lige gider at læse tidlige indlæg i denne tråd, vil du se i hvert fald 2 adresser. :o)
Guest palle Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 Ulmus.... Tja...nu er den butik ved södervärn ikke vanvittig stor, og har ikke det jeg skal bruge. Den adresse Steen nævner, findes ikke på www.malmo.se
Admin Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 Så kunne du prøve på http://www.micro.se Der er jo også Mekonomen. Er det noget specielt du søger ? Jeg er jo i autobranchen :-)
Guest palle Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 Momo Sparco eller andet mærkevare. Sæder, rat sænkningsfjedre ect ect.. Og, en turbomotor med min. 250 hk :o)
Guest palle Besvaret August 28, 2004 Rapporter Besvaret August 28, 2004 OMP kan også gøre det ;o) Butikken ligger jo 3 min fra mig... jeg er på vej !
csa Besvaret August 30, 2004 Rapporter Besvaret August 30, 2004 ellers så giv dig selv lidt tidligere fri en dag og ta ind til Lindebjerg Carparts på Smallegade (Frederiksberg)...de har "the works"! http://www.racingcentret.dk/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu