bal Skrevet September 15, 2004 Rapporter Skrevet September 15, 2004 I debatten er der blevet nævnt, at mange ny bil køb gives der også fri service - altså vedligeholdelse af bilen. Hos Citroën skriver de: "Nybilsgaranti Omfattar renovering eller byte av felaktiga delar. Garantin gäller i 2 år utan begränsning i miltal." Betyder det også fri service? Hvis ja, vil det så sige, at de første 2 år ikke har reperationsudgifter?
bal Besvaret September 15, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2004 I debatten er der blevet nævnt, at mange ny bil køb gives der også fri service - altså vedligeholdelse af bilen. Hos Citroën skriver de: "Nybilsgaranti Omfattar renovering eller byte av felaktiga delar. Garantin gäller i 2 år utan begränsning i miltal." Betyder det også fri service? Hvis ja, vil det så sige, at de første 2 år ikke har reperationsudgifter?
Guest zeni Besvaret September 15, 2004 Rapporter Besvaret September 15, 2004 Det kommer an på bilmærket men oftest betyder det at service og forbrug dertil er frit. Men hvad der må antages som vanligt slidtage er naturligvis ikke omfattet. Vær også opmærksom på, at det nogle gange er 2 år eller 5000 mil
Guest carspar Besvaret September 16, 2004 Rapporter Besvaret September 16, 2004 Hej Bal, jeg har betop købt en ny Citroen og har Nybilsgaranti, det bestyder at de gratis bytter/renoverer fejlagtige dele, men jeg betaler selv de normale service for hver 2.000 Mil. Den gälder i 2 år og med ubegrænset milantal. Jeg skrev fejlagtiogt tidligere at der var 10.000 mil i begrænsning, men der er 2 år ubegrænset milantal, det er fint for jeg kører mellem 5 og 6.000 mil om året. Fri sevice tror jeg er noget andet men er der nogen der kan svare på dette?
Guest palle Besvaret September 16, 2004 Rapporter Besvaret September 16, 2004 Jeg ved at Nissan har/har haft, fri service på deres mindre modeller. Kig på diverse websites....der står deres tilbud som regl. www.nissan.se www.opel.se osv osv osv
Guest homer Besvaret September 16, 2004 Rapporter Besvaret September 16, 2004 BMW i Sverige har også fri service i 3 år
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu