Jump to content

Undervognsbehandling i Malmø

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Ville lige høre om der er nogen som har fået undervognsbehandlet biler i Malmø? Og kan sige god for det arbejde som er udført. Hvis der evt er nogen som skal have undervognsbehandlet, kunne vi evt slå os sammen, og få billigere pris ved flere biler. Vi er 3 som skal have det gjort snarest... Ellers god weekend alle

Besvaret

Hej alle Ville lige høre om der er nogen som har fået undervognsbehandlet biler i Malmø? Og kan sige god for det arbejde som er udført. Hvis der evt er nogen som skal have undervognsbehandlet, kunne vi evt slå os sammen, og få billigere pris ved flere biler. Vi er 3 som skal have det gjort snarest... Ellers god weekend alle

Besvaret

Hejsa, da jeg også hedder Thomas og har været herinde længere tid end dig, bedes du lige komme et efternavn eller lign. på! For at undgå misforståelser...

Besvaret

Så længe i begge er registreret, så er der vel ingen grund til panik ?? Det er jo ikke raketvidenskab at se forskel på jer ???

Besvaret

Brugernavn "Drjay" og "Thomas"....jeg kan slet ikke se hvordan vi skulle kunne tage fejl. *g* Men det er måske ligesom ham der forsøgte at tage patent på højresving!? happy.gif

Besvaret

Når man kigger under seneste indsender, står der thomas ved begge, det er det jeg mener! Men det er rart at vide at der er så mange der har så pisse travlt med alt muligt uden at vide hvad der egentlig stikker under!!! Og brugernavnet er ikke det der står på forsiden når man har lavet et indlæg!! Spader, ha en go weekend;)

Besvaret

Nårrrhhh Thomaaaas. *gg* Ha´ selv en go´ weekend, ikke. Pas nu på ikke at gå over for rødt. Det er jo nemt at tage fejl af rød og grøn. rofl.gif

Guest mis.nulla
Besvaret

da vi undersøgte priser var det faktisk billigst at få gjort i dk !!!!!! så tjek lige begge steder.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...