Guest lene Skrevet March 14, 2005 Rapporter Skrevet March 14, 2005 Hejsa ! Er der nogen der kan anbefale et godt men billigt værksted hvor vi kan få lavet service på vores 2 audi biler ?? Vi skal have skiftet forrude i den ene bil og søger også et billigt sted hvor vi kan få lavet dette.. nogle gode ideer ??
Guest lene Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Hejsa ! Er der nogen der kan anbefale et godt men billigt værksted hvor vi kan få lavet service på vores 2 audi biler ?? Vi skal have skiftet forrude i den ene bil og søger også et billigt sted hvor vi kan få lavet dette.. nogle gode ideer ??
Guest kim Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Lidt ude på landet ... Lige ved E65 mod Ystad ... Ligger byen Skurup ... Her findes Motor-Center i Skurup, som laver autoriseret service på VW, Audi, Skoda og Seat. Se deres hjemmeside http://www.motorcenter.se/ Værkstedet åbner tidlige (meget tidligt) og lukker sent (rimeligt sent). Jeg har prøvet et autoriset værksted i Ystad 1 gang. Jeg har fået lavet service i Skurup 1 gang. Så længe jeg har bil en bil, som de kan lave service på, vil jeg vælge benytte værkstedet i Skurup.
Guest brian Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Kan anbefale dig Michelsen Biler Simrishamnvägen 46 Box 134 Tommelilla 27323 De laver både vw og audi. Kan varmt anbefale dem for god service og godt arbejde.
Guest brian Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Glemte lige. Kan IKKE anbefale DIN BIL - Malmö! Tror jeg deler den menning med en del andre herinde!
Guest Trine Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Desværre er jeg enig med Brian omkring Din Bil i Malmø...dem har jeg kun dårlige erfaringer med. Til gengæld har vi fået skiftet forrude hos Månssons Glasmästeri, Pilvägen 6 i Malmø, nær Värnhemtorget. Super service/priser kan kun anbefales.. Kan ikke huske nummeret men de findes på gulasidorna.se under glasmästeri
credde Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Hvis det skal laves på aut. værksted så brug for "guds" skyld Din Bil i Trelleborg fremfor Din Bil i Malmö. mvh, Christian
Guest tim Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Kan vi ikke lige få ridset op hvad det er der er så galt med DIN bil i Malmø ? Evt. nogle link til tidl. indlæg. ? Skal nemlig snart til svervice. Kan jeg godt få lavet en "longlife" service hos et af de andre værksteder i anbefaler. ? Tim
Guest ronni Besvaret March 15, 2005 Rapporter Besvaret March 15, 2005 Der er forskel på Audi og VW hos Din Bil i Malmö. Audi fungerer nogenlunde, mens VW er helt ad helvede til. Hos VW oplever du følgende: Det starter i samme øjeblik du kommer ind, og opdager at du står i kø som nummer 24, og der ikke er nogen til at tage imod folk. Kunderne står bare og glor og bliver mere og mere utålmodige. Når du så endelig er kommet frem til skranken, fortæller du hvad du skal have lavet, og du får for det første at vide, at de ikke kan sige om bilen er klar i dag eller i morgen, selv om det bare er et almindeligt service. De andre småting som du har gået og irriteret dig over fortæller du dem også om, men de vil heller ikke se på bilen, men siger at "Det fixar vi, og vi ringer når den er klar" Du går derfra med en fornemmelse af, at din bil ikke er i gode hænder. Når du så kommer for at hente din bil, lige inden lukketid - for de har selvfølgelig ikke ringet - er der fuldstændig tomt, selvom der er 20 minutter til de lukker. Du finder en rengøringsdame som finder ud af at din bil skulle være klar. Du kan så konstatere at de ihvertfald ikke har fixet de småting du fortalte dem om i morges. F.eks. havde jeg en løs airbag i instrumentpanelet, som raslede så højt at den overdøvede radioen - den kunne de ikke høre. De har også sat kryds i servicechecklisten ud for ting de 100 % sikkert ikke har checket, f.eks. checket lufttryk og mønsterdybde på reservedækket - som ikke var i bilen. Når du så starter bilen og ser at de ikke engang har gidet nulstille serviceindikatoren, så begynder man at spekulere over om de har gjort meget andet end at flytte bilen til en anden parkeringsplads og skrevet en regning ud. Dette var min oplevelse med VW, hos Audi har jeg kun fået en udemærket service, selvom jeg var kritisk indstillet da jeg kom.
Guest ole Besvaret March 15, 2005 Rapporter Besvaret March 15, 2005 Jeg kan også kun anbefale motorcenter i Skurup, de fix bilen med det samme, ved mindre ting. Ved større ting til aftale tid. Vi bruger motorcenter i Skurup, efter lidt problemmer om den aftale prise og afhentning tid hos DIN BIL I Malmö. Nu har vi fået skifte tandrem og sat ny radio i , hos motorcenter fin service.
Persson Besvaret March 17, 2005 Rapporter Besvaret March 17, 2005 AUDI / Din Bil i Malmö har jeg kun haft positive oplevelsser med.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu