Jump to content

ABS, funktion eller ej

Recommended Posts

Skrevet

Ja, dette forum er måske ikke det mest korrekte, men da der jo er en del bil-kyndige, vil jeg alligevel spørge. På min bil aktiveres ABS'en rimelig let når jeg laver "bløde" opbremsninger. Jokker jeg hårdt på pedalen skal der en hel del til, før ABS'en tager over.... Er der nogle af jer der har oplevet det samme ? Model og årgang er vel underordnet i dette tilfælde

Besvaret

Ja, dette forum er måske ikke det mest korrekte, men da der jo er en del bil-kyndige, vil jeg alligevel spørge. På min bil aktiveres ABS'en rimelig let når jeg laver "bløde" opbremsninger. Jokker jeg hårdt på pedalen skal der en hel del til, før ABS'en tager over.... Er der nogle af jer der har oplevet det samme ? Model og årgang er vel underordnet i dette tilfælde

Besvaret

Fejl i ABS følerne. Vi havde tilsvarnede problem på vores mærke og årgang underordnede bil for et halvt års tid siden.

Besvaret

Og, hvad kostede det ?? (cirka)... Jeg kan jo godt regne ud, at det nok ikke er super smart at køre rundt med, så jeg skal vist lige ha' booket en tid på værkstedet.

Besvaret

Uha... På vores kostede de 5000 i stumper da noget var stort set tæret væk. Jeg betalte ikke noget videre for at få det lavet, men det var i sig selv også rigelig taget i betragtning af at det er en gammel Citroen Saxo...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...