Guest palle Skrevet March 29, 2005 Rapporter Skrevet March 29, 2005 Ja, dette forum er måske ikke det mest korrekte, men da der jo er en del bil-kyndige, vil jeg alligevel spørge. På min bil aktiveres ABS'en rimelig let når jeg laver "bløde" opbremsninger. Jokker jeg hårdt på pedalen skal der en hel del til, før ABS'en tager over.... Er der nogle af jer der har oplevet det samme ? Model og årgang er vel underordnet i dette tilfælde
Guest palle Besvaret March 29, 2005 Rapporter Besvaret March 29, 2005 Ja, dette forum er måske ikke det mest korrekte, men da der jo er en del bil-kyndige, vil jeg alligevel spørge. På min bil aktiveres ABS'en rimelig let når jeg laver "bløde" opbremsninger. Jokker jeg hårdt på pedalen skal der en hel del til, før ABS'en tager over.... Er der nogle af jer der har oplevet det samme ? Model og årgang er vel underordnet i dette tilfælde
Guest lars Besvaret March 29, 2005 Rapporter Besvaret March 29, 2005 Fejl i ABS følerne. Vi havde tilsvarnede problem på vores mærke og årgang underordnede bil for et halvt års tid siden.
Guest palle Besvaret March 29, 2005 Rapporter Besvaret March 29, 2005 Og, hvad kostede det ?? (cirka)... Jeg kan jo godt regne ud, at det nok ikke er super smart at køre rundt med, så jeg skal vist lige ha' booket en tid på værkstedet.
spiff Besvaret March 30, 2005 Rapporter Besvaret March 30, 2005 Jeg havde en lignende fejl på min 206'er. Opstod selvfølgelig en uge inden den blev solgt :-(. Kostede så vidt jeg husker < 1.000 kr. at få skiftet hos Peugeot.
Guest lars Besvaret March 31, 2005 Rapporter Besvaret March 31, 2005 Uha... På vores kostede de 5000 i stumper da noget var stort set tæret væk. Jeg betalte ikke noget videre for at få det lavet, men det var i sig selv også rigelig taget i betragtning af at det er en gammel Citroen Saxo...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu