Guest kasper Skrevet April 11, 2005 Rapporter Skrevet April 11, 2005 Hej Jeg er lige flyttet fra Limhamn til Triangeln og har fået tilbudt "boende" parkering lidt forsk. steder. Nogle der positive/negative oplevelser med følgende p-huse/garage: Ripan - Lugna gatan 8 Triangelgaraget - St Johannesgatan Björnen - Davidhallsgatan 26 Kv. Korpen - Norra Skolgatan 23 Hilsen Kasper
Guest kasper Besvaret April 11, 2005 Rapporter Besvaret April 11, 2005 Hej Jeg er lige flyttet fra Limhamn til Triangeln og har fået tilbudt "boende" parkering lidt forsk. steder. Nogle der positive/negative oplevelser med følgende p-huse/garage: Ripan - Lugna gatan 8 Triangelgaraget - St Johannesgatan Björnen - Davidhallsgatan 26 Kv. Korpen - Norra Skolgatan 23 Hilsen Kasper
Risager Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Fik du nogle svar? Fik du nogle + 7 - ved de forskellige
Kasper Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Fik en privat garage på Lugnet, hvilket jeg kun kan anbefale.
Risager Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Spørgsmål er det lukket p-hus, og hvad er prisen, samt er der kø?
Kasper Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Det er lukket, havde aldrig problemer med tyveri eller hærværk. Gætter på der ikke er kø, har generelt bedre erfaring med kort ventetid på garage ved de mindre selskaber, i forhold til p malmö, carpark osv. http://www.byggmp.se/dledigaobj/000ledigt.htm
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu