Jump to content

Omregistrering?

Recommended Posts

Guest christian
Skrevet

Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)?

Guest christian
Besvaret

Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)?

Besvaret

Hej Christian. Jeg mener at have læst et sted, at du skal betale en %-vis registreringsafgift af nyværdien, fratrukket perioden du har ejet den i. Så spørgsmålet er om der er noget at spare overhovedet?

Guest christian
Besvaret

Ah ok. Det var jo også mest et teoretisk spørgsmål. happy.gif Tak for svaret! PS. Nice side!

Besvaret

Reglen er god nok , og der er RIGTIG mange penge at spare...jeg mener det er omkring 50%. Hagen ved det er bare at du skal ha været ejer af den svenske bil i min. 2 år før det kan lade sige gøre...

• 1 month later...
Besvaret

He he.........Læste på Tekst TV at EU har stævnet DK, fordi man mener det ikke er lovligt at beskatte folks private ejendele når fx. danskere flytter hjem til DK, herunder biler.... DK har fået 2 måneder til at komme med en redegørelse!!!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...