Jump to content

5 dobling af MC forsikring

Recommended Posts

Guest joachim
Skrevet

Jeg har netop fået en opkrævning fra Susab for min 2002 Yamaha 600Fazer på, ja hold nu fast, 30.000SEK. Sidste år betalte jeg 6000SEK. Stigningen skyldes ændret beregning af præmie og større omkostninger pga skader og tyveri. Jeg her selvfølgelig ikke tænkt mig at betale, men forsøge at finde et andet selskab. Er der nogen der kan anbefale et med en mere rimilig præmie??

Guest joachim
Besvaret

Jeg har netop fået en opkrævning fra Susab for min 2002 Yamaha 600Fazer på, ja hold nu fast, 30.000SEK. Sidste år betalte jeg 6000SEK. Stigningen skyldes ændret beregning af præmie og større omkostninger pga skader og tyveri. Jeg her selvfølgelig ikke tænkt mig at betale, men forsøge at finde et andet selskab. Er der nogen der kan anbefale et med en mere rimilig præmie??

Besvaret

Foej for en stigning .... Jeg kender intet til MC'er, men flere af mine bekendte (som triller paa MC) bruger enten IF eller L?nsf?rs?kringer. Jeg har ikke hoert lignende skraekhistorier om disse 2 selvskaber.

Besvaret

Joachim Jeg købte en mc for nogen tid siden og undersøgte priser hos stort set alle selskaber. For mit vedkommende viste det sig at IF var klart billigst, også fordi deres øvrige forsikringer var rimelige i pris, så når mine øvrige udløbet, vil jeg yderligere opnå samle rabat hos IF. Men der er stor forskel i priserne afhængig af hvor du bor, så det er ikke sikkert IF er billigst for dig.

Guest joachim
Besvaret

Zeni Indtil videre har du ret, det billigste tilbud jeg har fået er fra IF. Det er dog stadig dyrt 19.645SEK, det er mange penge for en 600cc. Har lavet alle mine forespørgsler på forsikring via mail, måske skulle man prøve at ringe i stedet - prøve at presse dem lidt...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...