steelsky Skrevet September 17, 2003 Rapporter Skrevet September 17, 2003 hejsa allesammen jeg har et spørgsmål ang. firmabil. Jeg arbejder som teknikker og køre i en gul plade bil med reklamer på. Må jeg tage den med til sverige??? eller koster det kassen hvis jeg skal det. Ellers skal jeg jo have nyt arbejde for at flytte til sverige og det er jo ikke sjovt
steelsky Besvaret September 17, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2003 hejsa allesammen jeg har et spørgsmål ang. firmabil. Jeg arbejder som teknikker og køre i en gul plade bil med reklamer på. Må jeg tage den med til sverige??? eller koster det kassen hvis jeg skal det. Ellers skal jeg jo have nyt arbejde for at flytte til sverige og det er jo ikke sjovt
csa Besvaret September 17, 2003 Rapporter Besvaret September 17, 2003 Jeg har en kammerat der arbejde som ADSL tekniker og han tog da sin bil med til S hver dag...eneste "problem" var at han selv skulle betale sin brobizz..han arbejdsgiver var ligeglad
dan Besvaret October 3, 2003 Rapporter Besvaret October 3, 2003 I dag i børsen var der en artikel om det med firmabiler, men det var mest omkring en dom i Belgien som havde noget med noget afgift at gøre... Told og Skat mente bestemt ikke det havde noget med Dk at gøre, for det kunne i sammnelignes. Men artiklen summede op i de sager der er i gang mod DK fra EU's side om bilagifter, som fx. at man kan tage sin bil med hjem uden at skulle betale afgift når man flytter til DK. Sagen skulle køre om et års tid. Men læs artiklen hvis i har Børsen inde for rækkevidde.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu