Guest akut Skrevet January 5, 2004 Rapporter Skrevet January 5, 2004 Hej, Jeg søger akut værelse(adresse) i eller omkring Malmø (rimelig køreafstand fra København)- for en kortere periode. Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig må de meget gerne kontakte mig på nedenstående mail. Tak. Betaling kan vi snakke om. UOH@TDC.DK
Guest akut Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Hej, Jeg søger akut værelse(adresse) i eller omkring Malmø (rimelig køreafstand fra København)- for en kortere periode. Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig må de meget gerne kontakte mig på nedenstående mail. Tak. Betaling kan vi snakke om. UOH@TDC.DK
Guest palle Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Du kunne også skrive,.... "henvendelse til Told & Skat, Region Kbh" .... Helt ærligt ....tsk tsk
Guest akut Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Det har intet med skat at gøre. Jeg betaler gerne min skat i Dk, og jeg har ikke tænkt mig at skifte min danske bil med en svensk. Problemet er skabt af "Bertel Haarder".
Guest palle Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Skal vi ikke være enige om, at du ikke må ha' en proforma adresse, selvom det er Bertel Haarders skyld ? Nu er de danske og svenske myndigheder jo igang med en kompagne mod netop proforma adresser, så det ville nok ikke være vanvittig smart at gøre. Men, bortset fra det, så kender jeg en hel del til dit problem, og hvis du mangler råd og vejledning så skriv på hansenpalle32@hotmail.com . . Min kæreste er også udlænding, og vi har fået "familiesammenføring" i sverige, men jeg kender også en del til EU-modellen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu