Jump to content

LEJLIGHED SØGES I KBH

Recommended Posts

Skrevet

Jeg regner med at skulle flytte tilbage til DK, derfor søger jeg en lejlighed i KBH, det kunne jo være at jeg var så heldig at nogen som flytter herover efterlader en lejlighed i KBH. Jeg søger en minimum 2 værelses lejlighed, det skal være leje, men ikke fremleje, med mindre der er mulighed for at overtage den. Husleje max 5000,- Jeg kan kontaktes på julie_louise@msn.com

Besvaret

Jeg regner med at skulle flytte tilbage til DK, derfor søger jeg en lejlighed i KBH, det kunne jo være at jeg var så heldig at nogen som flytter herover efterlader en lejlighed i KBH. Jeg søger en minimum 2 værelses lejlighed, det skal være leje, men ikke fremleje, med mindre der er mulighed for at overtage den. Husleje max 5000,- Jeg kan kontaktes på julie_louise@msn.com

Guest michelle
Besvaret

Hvorfor flytter Du tilbage om man må spørge? Vi overvejer nemlig at flytte til Malmø

Besvaret

Hej Michelle Det er rent personlige årsager som gør at jeg ikke kan blive boende i malmø, jeg er nu ellers meget glad for det. mvh Julie

Besvaret

Hvad med en 1V ejerlejlighed? Min kæreste vil jo sælge sine forældres lejlighed når tid kommer. Det drejer sig om en 1V'er på 56m² (ja, den er faktisk ret stor af en 1'er at være) beliggende Provstevej 16, 1.sal, 2400 København NV. Der er ca. 350m til busstop på frederikssundsvej - i gåafstand til Nørrebrocenteret og Nørrebro station. Beliggende på stille vej. Mindre entré, med adgang til stue og badeværelse. Fra stuen er der adgang til ældre køkken hvor der er plads til et spisebord. Både køkken og bad har en god reel størrelse. I badeværelset er der både vaskemaskine og tørretumbler, desuden adgang til bagtrappe fra badeværelset - der er dog ikke badekar. I badeværelset er der linolium på gulvet. Resten af lejligheden er det trægulv/planker. Prisen er endnu ukendt, men jeg kan ikke forestille mig det bliver meget mere end 800.000 - måske endda mindre. Salgstidspunkt er endnu ukendt. Vi skal have malet hele lejligheden hvid, og skiftet nogle småting før Ann flytter ud (bla. 2 blandingsbatterier i badeværelset) Det er noget vi selv gør - Ann er udlært maler happy.gif men det med blandingsbatterierne må vi få hjælp til. Hvis jeg selv var single kunne det godt være et sted jeg ville flytte ind pga. den gode størrelse (og selvom jeg nok ville vælge en 2V'er eller 3V'er), men nu står vi jo og skal flytte sammen - og så er der ikke nok plads til 2 computere, dobbeltseng, spisebord, 3personers sofa osv osv osv. happy.gif Og så er der jo lige dét med at hvis man køber ejerlejlighed så får man jo også et rentefradrag happy.gif

Besvaret

Hej Nikolaj Det lyder jo meget godt. Jeg skal undersøge hvor meget min bank vil låne mig, og om jeg kan låne til udbetaling et andet sted. Men sig til når i ved noget mere om tid og pris.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...