Jump to content

Attraktiv 4V med havudsigt på Ön Limhamn sælges

Recommended Posts

Skrevet

Lejligheden/rækkehuset er total renoveret. Den er lige til at flytte ind i. 105 m2 (ca. 130 danske m2) Havudsigt fra alle rum Lækker altan 2 badeværelser Lækkert køkken med skakternet gulv Nymalet i hvid/creme Egen P-plads Flere danske naboer/genboer God forening med solid økonomi Ligger på Skvatterevsgatan Denne type lejlighed er sjældent til salg og er en rigtig god investering. Vi sælger den pga. flytning til DK, hvor vi har fået en attraktiv andelslejlighed pr. 1. marts 2004. Pris: 1.450.000 (svenske) Afgift. 6.050/md. (svenske) Kontakt: +45 29 29 61 15 mail: pjkb@ofir.dk

Besvaret

Lejligheden/rækkehuset er total renoveret. Den er lige til at flytte ind i. 105 m2 (ca. 130 danske m2) Havudsigt fra alle rum Lækker altan 2 badeværelser Lækkert køkken med skakternet gulv Nymalet i hvid/creme Egen P-plads Flere danske naboer/genboer God forening med solid økonomi Ligger på Skvatterevsgatan Denne type lejlighed er sjældent til salg og er en rigtig god investering. Vi sælger den pga. flytning til DK, hvor vi har fået en attraktiv andelslejlighed pr. 1. marts 2004. Pris: 1.450.000 (svenske) Afgift. 6.050/md. (svenske) Kontakt: +45 29 29 61 15 mail: pjkb@ofir.dk

Besvaret

"...105 m2 (ca. 130 danske m2)..." Er der da forskel på danske og svenske m2??

Besvaret

Nej, men der er forskel på hvordan man udregner en boligs størrelse i Danmark og i Sverige. I Sverige er det størrelsen på den reele beboelse der opgives. Ikke som i DK hvor m2 opgives, målt på ydersiden af husmure og trapper + evt loftrum etc er incl i den opgivne størrelse.

Besvaret

Lige præcis....... Folk der ser vores lejlighed tror den er MEGET større end 105 m2. Den er i øvrigt i 2-plan og er iøvrigt et enderækkehus, så man har kun en underbo.

Besvaret

Jeg købte en bostadsrät på 80m2, men målte den selv op til 90m2. Dertil kommer en lille have OG overdækket terrasse. Et pænt stort "pulterkammer" som ligger i trappeopgangen og derfor ikke er hverken fugtigt eller koldt.

Besvaret

Jesper ...Nej, det gør man ikke Min lille lejlighed hedder 60 kvm plus altan/udestue, og den er yderligere 20 kvm. Men, jeg syntes nu nok folk går lidt i selvsving over lejlighedernes størrelse. Som om det kun er antallet af kvm der tæller. Min lejlighed er rimelig nem at mål, da den er helt firkantet, den er målt til hvad der står på papiret. INKL. alt hvad der hedder skabe/badekar osv osv.... Sjovt nok, har andre i samme boligform som min, målet deres lejlighed til at være meget størrere end der står på deres papir. En kvm bliver altså ikke størrere fordi den er svensk !!!

Besvaret

I Danmark boede jeg i en lejlighed på 120 m2. Når varmeregnskabet kom var lejligheden pludselig kun på 98 m2. De regnede altså mine 2 altaner + halvdelen af trapperummet med i m2. Det gør man ikke i Sverige. Jesper

Besvaret

I SE bruger man netto m2, det er de m2 man fysisk kan bo på. I Danmark tager man brutto m2, dvs man måler ydermuren rundt, så du bliver ejendomsbeskattet af andelen i reposen i opgangen, kælder rum,altaner, hulmursisolering, og det hele. Herovre er altaner og repos ikke beboelse :-)

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...