Guest Trinity Skrevet February 25, 2004 Rapporter Skrevet February 25, 2004 Vi har netop købt en lækker lejlighed i Limhamn og derfor skal vi ikke bruge vores nuværende leje-lejlighed længere i Malmö C. Lejligheden er en 3V'er på 69 m2, men synes en hel del større. Lejligheden har fordelingsentre, stort spisekøkken, mindre soveværelse samt børne/arbejdesværelse. Ydermere findes der brusebadeværelse med fliser. Lejligheden er beliggende på 1 sal på Södra Förstadsgatan lige ved Södervärn. Der findes, gårdmiljø, kælderrum til lejligheden samt gratis fællesvaskeri i gården. Lejligheden koster 4.891,- SEK om måneden inkl. vand, kabel-tv og varme. Den kan overtages 1/5-2004. Det skal nævnes, at vi sender opsigelse på lejligheden d. 26/2-2005 hvis vi ikke har fået henvendelser på den. Tænkte bare det ville være dumt hvis der var nogen danskere der kunne få glæde af den istedet Smid en mail på trin@trin.dk
Guest Trinity Besvaret February 25, 2004 Rapporter Besvaret February 25, 2004 Vi har netop købt en lækker lejlighed i Limhamn og derfor skal vi ikke bruge vores nuværende leje-lejlighed længere i Malmö C. Lejligheden er en 3V'er på 69 m2, men synes en hel del større. Lejligheden har fordelingsentre, stort spisekøkken, mindre soveværelse samt børne/arbejdesværelse. Ydermere findes der brusebadeværelse med fliser. Lejligheden er beliggende på 1 sal på Södra Förstadsgatan lige ved Södervärn. Der findes, gårdmiljø, kælderrum til lejligheden samt gratis fællesvaskeri i gården. Lejligheden koster 4.891,- SEK om måneden inkl. vand, kabel-tv og varme. Den kan overtages 1/5-2004. Det skal nævnes, at vi sender opsigelse på lejligheden d. 26/2-2005 hvis vi ikke har fået henvendelser på den. Tænkte bare det ville være dumt hvis der var nogen danskere der kunne få glæde af den istedet Smid en mail på trin@trin.dk
Guest jesper Besvaret February 26, 2004 Rapporter Besvaret February 26, 2004 Hej Martin Jeg vil gerne overtage lejligheden. Jeg bor i Kävlinge og syntes det er lidt for langt væk fra broen. Jeg har ingen opsigelsesvarsel da jeg deler lejlighed med en anden. Du er velkommen til at skrive på jl@dsa.dk. eller ringe på +4522912246
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu