Jump to content

Erhvervs mæglere i Malmø

Recommended Posts

Guest anderse
Skrevet

Nogen derude som kender nogle gode links til et par ervhervsmæglere i Malmø området. Herhjemme har vi et par gode sider hvor alle er samlet, og hemnet.se er jo en skide god side hvis man leder efter egen bolig. Er der noget tilsvarende med ervhvervs boliger. Jeg søger butikslokaler centralt i malmø. Håber nogen kender noget som kan bruges.

Guest anderse
Besvaret

Nogen derude som kender nogle gode links til et par ervhervsmæglere i Malmø området. Herhjemme har vi et par gode sider hvor alle er samlet, og hemnet.se er jo en skide god side hvis man leder efter egen bolig. Er der noget tilsvarende med ervhvervs boliger. Jeg søger butikslokaler centralt i malmø. Håber nogen kender noget som kan bruges.

Guest anderse
Besvaret

En stor hjælp, mange tak !!!! Og til Miriam. Det bliver en lille overraskelse, tænk nu hvis andre fik samme idé..heheh

Besvaret

Hmmm...Jeg kikker efter lokaler til 10-20 biler...Det behøver ikke at være med udstilling.. hvis i ser noget må i godt sende mig en mail...

Besvaret

Til Peter H: det kræver ikke den store research at finde lokalerne, dem er der masser af og specielt med den finansielle situation for mange virksomheder pt. Problemet for dig er "bare": kvm størrelse, antal lokaler, pris, beliggenhed osv. osv. Klik på linket i forrige skrivelse, så er der lidt at lege med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...