Jump to content

Lån bolig sverige

Recommended Posts

Guest osbech
Skrevet

Da jeg meget kraftigt overvejer at købe en lejlighed i sverige, har jeg lidt et par spørgsmål? kan man låne hele beløbet i sverige? eller skal man have udbetalingen først? det drejer sig om en bostadsrett i helsingborg?? håber der er nogen som kan være behjælplige Venlig hilsen Michael Osbech

Besvaret

Da jeg meget kraftigt overvejer at købe en lejlighed i sverige, har jeg lidt et par spørgsmål? kan man låne hele beløbet i sverige? eller skal man have udbetalingen først? det drejer sig om en bostadsrett i helsingborg?? håber der er nogen som kan være behjælplige Venlig hilsen Michael Osbech

Besvaret

Hvis du finder en bank der er smarbejdspartner med din bank i DK, så burde det ikke være noget problem at låne hele beløbet i SE.

Besvaret

okay jeg har jyske bank, du ved vel ikke liiiige tilfældig hvem der er deres samarbejds partner??? Venlig hilsen Michael Osbech

Besvaret

Da jeg skulle låne til min lejlighed, i Helsingborg, snakkede jeg med min danske bankrådgiver (Danske bank) Han ringede over og snakkede med deres samarbejdsbank, som de osse ejer, aftalte et møde med dem, men Skånes provinsbanks kan kun låne dig 70 % af beløbet til en bostadsret, det er deres regler,men det kan let ordnes med en kassekredit i din danske bank! Hvis du har udbetalingen er det nemmere at få lånet!

Guest nikolaj
Besvaret

SEB kan belåne din bostadstätt med op til 85% af værdien alene med et "bundlån". Renten er vist i øjeblikket ca. 4,65%. Yderligere kan der belånes med et "Toplån". Det resterende beløb skal du lægge kontant, eller låne gennem en kassekredit i DK, eller i SE. Skal du låne til restværdien så kan du med fordel snakke med din nuværende bank som du har lidt mere troværdighed overfor. Det er ikke så tit man bare belåner 100% af en bostadsrätt til en der kommer ind fra gaden - uanset hvor mange anbefalinger du så har happy.gif

Guest dansken
Besvaret

osbech: Jyske Bank samarbejder med Foreningssparbanken i Sverige.

Besvaret

Hej! Jeg har lige fundet denne hjemmeside, og den er faktisk rigtigt god!! Jeg ved nu ikke rigtig hvordan jeg kan oprette et nyt indlæg, så jeg skriver altså mine spørgsmål her. Jeg overvejer at købe lejlighed i helsingborg, men er studerende i søborg altså skal jeg turen frem og tilbage hver dag... Er der nogen, som har en ide om hvor meget det vil koste mig i transport? Evt hvor lang tid det tager, turen altså... I er velkommen til at skrive på min mail kiranreyhan@hotmail.com Tak vh Reyhan

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...