Jump to content

Salg af lejlighed i Lindeborg

Recommended Posts

Guest michael
Skrevet

Hej med jer. Jeg saetter snart min lejlighed til salg i Lindeborg. Saa hvis der er nogle der gaar og taenker paa, at koebe en lejlighed i dette omraade, saa skriv lige paa siden. Det er en 3 vaerelses paa 79 m2. Ved ikke hvad den kommer til at koste, men nok som gennemsnittet. Da jeg i ojeblikket er udstationeret i Kosovo skriver jeg saadan lidt "underligt" Men regner bestemt med, at i kan laese og forstaa det.

Guest michael
Besvaret

Hej med jer. Jeg saetter snart min lejlighed til salg i Lindeborg. Saa hvis der er nogle der gaar og taenker paa, at koebe en lejlighed i dette omraade, saa skriv lige paa siden. Det er en 3 vaerelses paa 79 m2. Ved ikke hvad den kommer til at koste, men nok som gennemsnittet. Da jeg i ojeblikket er udstationeret i Kosovo skriver jeg saadan lidt "underligt" Men regner bestemt med, at i kan laese og forstaa det.

Besvaret

Der er da ikke noget underligt i det du skriver? Udover a og e der erstatter æ og å. happy.gif

Guest michael
Besvaret

Jeg ved det, men nogle tror sgu, at jeg ikke kan stave fordi jeg skriver saadan. :-)

Besvaret

Hej Michael, Jeg flytter til Malmø snart. Hvad koster din lejlighed? Med venlig hilsen David

• 2 weeks later...
Guest michael
Besvaret

Hej David Den er sat til salg og er paa Hemnet. Den staar til 595.000 skr.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...