Guest michael Skrevet April 18, 2004 Rapporter Skrevet April 18, 2004 Hej med jer. Jeg saetter snart min lejlighed til salg i Lindeborg. Saa hvis der er nogle der gaar og taenker paa, at koebe en lejlighed i dette omraade, saa skriv lige paa siden. Det er en 3 vaerelses paa 79 m2. Ved ikke hvad den kommer til at koste, men nok som gennemsnittet. Da jeg i ojeblikket er udstationeret i Kosovo skriver jeg saadan lidt "underligt" Men regner bestemt med, at i kan laese og forstaa det.
Guest michael Besvaret April 18, 2004 Rapporter Besvaret April 18, 2004 Hej med jer. Jeg saetter snart min lejlighed til salg i Lindeborg. Saa hvis der er nogle der gaar og taenker paa, at koebe en lejlighed i dette omraade, saa skriv lige paa siden. Det er en 3 vaerelses paa 79 m2. Ved ikke hvad den kommer til at koste, men nok som gennemsnittet. Da jeg i ojeblikket er udstationeret i Kosovo skriver jeg saadan lidt "underligt" Men regner bestemt med, at i kan laese og forstaa det.
Guest dennis Besvaret April 19, 2004 Rapporter Besvaret April 19, 2004 Der er da ikke noget underligt i det du skriver? Udover a og e der erstatter æ og å.
Guest michael Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Jeg ved det, men nogle tror sgu, at jeg ikke kan stave fordi jeg skriver saadan. :-)
Guest david Besvaret April 23, 2004 Rapporter Besvaret April 23, 2004 Hej Michael, Jeg flytter til Malmø snart. Hvad koster din lejlighed? Med venlig hilsen David
Guest michael Besvaret May 3, 2004 Rapporter Besvaret May 3, 2004 Hej David Den er sat til salg og er paa Hemnet. Den staar til 595.000 skr.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu