Guest brian Skrevet April 19, 2004 Rapporter Skrevet April 19, 2004 hejsa min kommende arbejdsgiver (politiet) ser helst at jeg bor i dk, derfor vil jeg flytte til dk omgående og derfor vil jeg sælge min bostadsret omgående: 2V 57M2 Uden køkken altså ialt ca 75m2 køkken: stort med hvidevarer fra 2001, masser af skabsplads i lyst træ og alufarvet køkkenplade plads til spisebord til 4 personer. gang med fliser,indgang til ventre fører til køkken. soveværelse: stort med 8 store skabe og plads ovenpå dem. stue: stor stue med plads til stor hjøresofa, hjemmebiograf,stort spisebord, skriveborg og andre mindre borde. parket fiskebens gulv( meget flot) badeværelse: med stort badeafsnit med skydedør og hylde skabe ovenover vasken og med håndklædevarmer. alle væge er nymalet i januar 2004 mdl. udgift: 3504 skr incl vand,varme klar til bostream internet to middelstore opbevaringringsrum i kælder og loft. gæsteværelse i foreningen kan lejes når fam. i dk kommer på besøg, godt værelse fælles middel stor terrasse på 5 sal (ca.25m2) med borde og stole og grill....rigtig hyggelig om sommeren.. stor legeplads med grønt område lige ved køkkenvinduet der bor andre dker i foreningen godt forening med god økonomi og et rolig område. 2 vaskerum med strygemuligheder og tørrerum, altid tid til at få en tid i kælderen kælder til cykel mm. check dette link: min nabo har hendes tilsalg, den skal hun have 375000 for, for 7 m2 mindre.... http://beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx?OBJGUID=46055370&OBJTYPE=CMBoLgh &mi=3318 og en anden 1v til salg der: http://beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx?OBJGUID=46051571&OBJTYPE=CMBoLgh &mi=4331 jeg sælger den nu til denne pris, da jeg skal af med den per. 1 juni senest.... 350000 skr jeg kan sende billeder mm lædersofa,spisebord til 4, skrivebord,reol og lyse moderne farver, bla alu farver kan indgå i handelen.... jeg har 2 interesserede allerede inden for 4 dage, og sælger den efter først til målle princippet...men jeg har også et moralsk ansvar der går at jeg ikke vil sælge den til alle og enhver, man har jo et ansvar, i forstår sikkert brian seerup saarisvagen 1b 212 19 malmø sverige 28218983/ fra dk: 0046-40933400 fra sverige: 040933400 brian_seerup@hotmail.com
Guest brian Besvaret April 19, 2004 Rapporter Besvaret April 19, 2004 hejsa min kommende arbejdsgiver (politiet) ser helst at jeg bor i dk, derfor vil jeg flytte til dk omgående og derfor vil jeg sælge min bostadsret omgående: 2V 57M2 Uden køkken altså ialt ca 75m2 køkken: stort med hvidevarer fra 2001, masser af skabsplads i lyst træ og alufarvet køkkenplade plads til spisebord til 4 personer. gang med fliser,indgang til ventre fører til køkken. soveværelse: stort med 8 store skabe og plads ovenpå dem. stue: stor stue med plads til stor hjøresofa, hjemmebiograf,stort spisebord, skriveborg og andre mindre borde. parket fiskebens gulv( meget flot) badeværelse: med stort badeafsnit med skydedør og hylde skabe ovenover vasken og med håndklædevarmer. alle væge er nymalet i januar 2004 mdl. udgift: 3504 skr incl vand,varme klar til bostream internet to middelstore opbevaringringsrum i kælder og loft. gæsteværelse i foreningen kan lejes når fam. i dk kommer på besøg, godt værelse fælles middel stor terrasse på 5 sal (ca.25m2) med borde og stole og grill....rigtig hyggelig om sommeren.. stor legeplads med grønt område lige ved køkkenvinduet der bor andre dker i foreningen godt forening med god økonomi og et rolig område. 2 vaskerum med strygemuligheder og tørrerum, altid tid til at få en tid i kælderen kælder til cykel mm. check dette link: min nabo har hendes tilsalg, den skal hun have 375000 for, for 7 m2 mindre.... http://beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx?OBJGUID=46055370&OBJTYPE=CMBoLgh &mi=3318 og en anden 1v til salg der: http://beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx?OBJGUID=46051571&OBJTYPE=CMBoLgh &mi=4331 jeg sælger den nu til denne pris, da jeg skal af med den per. 1 juni senest.... 350000 skr jeg kan sende billeder mm lædersofa,spisebord til 4, skrivebord,reol og lyse moderne farver, bla alu farver kan indgå i handelen.... jeg har 2 interesserede allerede inden for 4 dage, og sælger den efter først til målle princippet...men jeg har også et moralsk ansvar der går at jeg ikke vil sælge den til alle og enhver, man har jo et ansvar, i forstår sikkert brian seerup saarisvagen 1b 212 19 malmø sverige 28218983/ fra dk: 0046-40933400 fra sverige: 040933400 brian_seerup@hotmail.com
csa Besvaret April 26, 2004 Rapporter Besvaret April 26, 2004 der kan man bare se...vi er jo naboer..lidt endnu i hvert fald...bor på Lundavägen 42a
Guest david Besvaret April 29, 2004 Rapporter Besvaret April 29, 2004 Hej Brian, Jeg vil modtage billeder af din bolig. Vær venligst at sende dem til mig auchau@yahoo.com. Med venlig hilsen David.
Guest brian Besvaret April 29, 2004 Rapporter Besvaret April 29, 2004 hejsa david de billeder jeg har fylder over 1 mb og kan ikke sendes, men jeg har sendt dem til dig som fyldte mindre en 1 mb har du msn så kan jeg sende dem der du er meget velkommen til at ringe...
Guest tan Besvaret May 1, 2004 Rapporter Besvaret May 1, 2004 Hejsa Brian, Jeg vil gerne købe din lejlighed. Hvornår kan jeg ser den? Med venlig hilsen Tan +45 30549409
Guest brian Besvaret May 1, 2004 Rapporter Besvaret May 1, 2004 hejsa du kan komme imorgen ring på min mobil 28218983 prisen er 350skr møbler kan indgå i handlen brian
Guest johnny Besvaret May 1, 2004 Rapporter Besvaret May 1, 2004 hej Tan hvis du leder efter lejlighed bostatratt og er i sverige i dag eller i morgen så har jeg også en lejlighed til salg. 3 værelse på 87 kvm stort spisekøkken/ stor altan/ bryggers / stor badeværelse og alt i hårde hvidvare , den koster incl vand-varme-kablenet- garage- om mdr: 4728 i svenske kr.prisen på andelen er 375000 svenske kr.den ligger i Oxie der er tog sæt på , der køre direkte til malmø station , og motorvejen til danmark ligger få km væk , du kan ringe eller mail til mig på 20989921-30238048 : familienrasmussen241@hotmail.com hejsa Johnny
Guest james Besvaret May 23, 2004 Rapporter Besvaret May 23, 2004 Brian & Johnny ... har I været tilfreds med at bo i området Oxie?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu