Guest lasse Skrevet April 21, 2004 Rapporter Skrevet April 21, 2004 Hej. Er tæt på at flytte til Sverige, men er lidt i tvivl med hensyn til hvad der bedst at gøre/købe! Vil gerne have en lejlighed liggende tæt på motorvejen, da jeg skal til og fra Danmark hver dag. Men er det bedst at købe en lejlighed, eller leje en lejlighed? Håber der er nogen der kan komme med noget hjælp. Mvh Lasse P
Guest lasse Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Hej. Er tæt på at flytte til Sverige, men er lidt i tvivl med hensyn til hvad der bedst at gøre/købe! Vil gerne have en lejlighed liggende tæt på motorvejen, da jeg skal til og fra Danmark hver dag. Men er det bedst at købe en lejlighed, eller leje en lejlighed? Håber der er nogen der kan komme med noget hjælp. Mvh Lasse P
Guest sanni Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Hej Lasse... Tja, det kommer vel an på, hvad dine behov og planer er...? For mig at se er det fornuftigste klart at købe (hvis du kan rejse midler til det), for det er ofte dyrt at leje en bolig. Samtidig gør priserudviklingen på boligmarkedet, at du med stor sandsynlighed kan tjene på at købe frem for at leje.. God fornøjelse med at finde bolig
Guest andré Besvaret April 22, 2004 Rapporter Besvaret April 22, 2004 Helt enig, Sanni! At leje bolig er efter min personlige mening det samme som at investere i administratorens næste bil. Og Lasse, den månedlige afgift for en bostadsrätt (inkl. månedlige lån-ydelser) vil sikkert bare være omtrent det samme som en månedlig leje for en hyresrätt. Forskellen er blot, at du med førstnævnte investerer i fast ejendom, og med sidstnævnte som sagt hælder penge ud til nogle administratorer. Bostadsrätt, klart! Besøg www.hemnet.se og se hvad du kan få fra begge kategorier.. Venlig hilsen
Guest lasse Besvaret April 22, 2004 Rapporter Besvaret April 22, 2004 Hej. Okay, jeg må prøve at kigge lidt på det. Tak for hjælpen! Mvh Lasse P
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu