Guest jesper Skrevet June 8, 2004 Rapporter Skrevet June 8, 2004 Jeg søger en lejlighed eller et rækkehus i Malmö og omegn. Min. 3 værelser, 70 kvm, garage, mulighed for bredbånd. Max pris 550.000 sek. og max 4.000 sek. i husleje. Har du en lejlighed til leje, der opfylder ovenstående krav - blot med den forskel at huslejen kan være max. 5.500 sek. er jeg også interesseret. Overtagelse hurtigst muligt.
Guest jesper Besvaret June 8, 2004 Rapporter Besvaret June 8, 2004 Jeg søger en lejlighed eller et rækkehus i Malmö og omegn. Min. 3 værelser, 70 kvm, garage, mulighed for bredbånd. Max pris 550.000 sek. og max 4.000 sek. i husleje. Har du en lejlighed til leje, der opfylder ovenstående krav - blot med den forskel at huslejen kan være max. 5.500 sek. er jeg også interesseret. Overtagelse hurtigst muligt.
Guest jack Besvaret June 9, 2004 Rapporter Besvaret June 9, 2004 Hej Jesper ! Hvor lang tid drejer det sig om ? Jeg har en lejlighed til leje men kun i vinter perioden møbleret
vincent Besvaret June 9, 2004 Rapporter Besvaret June 9, 2004 Hej Jesper. Jeg har en lejlighed til salg, den står tom. send mig en mail på: nikolaj_vincent(snabel-a)hotmail.com
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu