Jump to content

Com- Hem + vand

Recommended Posts

Guest velocity
Skrevet

Sidder lige her og skal meget snart til at tage en vigtig beslutning, dertil har jeg brug for at vide hvad det ca koster af vand i en lejlighed med badekar. Og hvad priserne på internet forbindelser koster i Malmø eller hvor jeg kan undersøge priserne

Guest velocity
Besvaret

Sidder lige her og skal meget snart til at tage en vigtig beslutning, dertil har jeg brug for at vide hvad det ca koster af vand i en lejlighed med badekar. Og hvad priserne på internet forbindelser koster i Malmø eller hvor jeg kan undersøge priserne

Besvaret

ser frem til at høre om dine erfaringer ingen problemer med at bo sverige?

Guest jesper
Besvaret

Bob: Umiddelbart ikke...bestillingen er gået fint igennem. Og nummeret følger hardwaren, så du kan tage dit nummer med til Timbuktu, forudsat der er Internet. Du flytter simpelthen bare dit nummer med hen hvor du nu engang er... Damn smart.

Guest velocity
Besvaret

Jeg var ikke klar over at de forkortede vand med VA. derudover har jeg fundet ud af at com--hem er inkl. i afgiften, jeg har skrevet under efter besigtigelsesmanden havde været der og flytter ind på Ostervangsgatan den 1. Oktober Tusind tak for hjælpen herinde

Guest jesper
Besvaret

Okaj...lækkert at ComHem er inkl. Så må vi se hvor meget hastighed du kan få ud af stikket...mener ikke ComHem´s fastighets-internet er den hurtigste kniv i blenderen. Men..lad os nu se når du får det plug´et i. Og velkommen til Sverige, Velo happy.gif

Guest kikkomania
Besvaret

Hej Velocity I min forening er der lagt com hem ind. Dette kan jeg dog ikke bruge til noget (512/512kbit) Så jeg kører 8mbit for 440 sek pr mdr. (telia) P.S. Vand varme er med i din mdr. afgift til foreningen /Peter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...