Jump to content

Lejlighed i Malmø søges

Recommended Posts

Skrevet

vi søger en leje lejlighed i malmø pr. d.1/9 eller der omkring. gerne en to eller tre værelses tæt ved malmø station. vi er to studerende, som arbejder og studere i Danmark. (er ikke rygere)

Besvaret

vi søger en leje lejlighed i malmø pr. d.1/9 eller der omkring. gerne en to eller tre værelses tæt ved malmø station. vi er to studerende, som arbejder og studere i Danmark. (er ikke rygere)

Besvaret

tak, vi er skrevet op hos mkb men har endnu ikke hørt noget.... så hvis der er nogen som står og skal leje deres lejlighed ud er vi meget interesseret...

Besvaret

man laver en profil, og så kan man melde sin interesse på 5 boliger af gangen. og håber så at man er heldig...det koster ikke noget....

Guest andreas
Besvaret

Hej. Jeg har fået en lejlighed igennem MKB, stod på venteliste i 2½ måned, eller det vil sige, at jeg søgte hvad der lød interessant. Vupti, så var den der lige pludselig. Man skal ligge et depositum på 3 måneders husleje. De har flere lejligheder til studerende, så det er et godt sted at søge + de har gode erfaringer med danskere, så de var helt vilde med undertegnede... Mvh Andreas Ps. fortsat god jagt.

Guest michael
Besvaret

Jeg kan ikke se nogen steder at jeg skal betale depositum på 3 mdr. Men nu har jeg søgt på 2 stk, så må jeg se hvad de siger :-)

Guest andreas
Besvaret

Ja, selvfølgelig skal du kun erlægge depositum hvis du får en lejlighed tilbudt og tager den... Hvordan tror du ellers at jeg kan sige 3 måneders husleje, når lejlighederne har forskellige prisniveauer og husleje...*G* Du skal nok søge på lidt mere end 2 stks mester, med mindre du er mere heldig end en "heldig kartoffel..." Mange søger på mellem 50-100 lejligheder før der er gevinst. God vind. Andreas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...