Guest jan Skrevet August 3, 2004 Rapporter Skrevet August 3, 2004 Så bliver jeg desværre også nødt til at rykke retur over sundet. For interesserede sælger jeg derfor min 4 værelses lejlighed på Andréegatan - en af Malmøs mest mondæne adresser. Tjek den ud hér hos hemnet.se
Guest jan Besvaret August 3, 2004 Rapporter Besvaret August 3, 2004 Så bliver jeg desværre også nødt til at rykke retur over sundet. For interesserede sælger jeg derfor min 4 værelses lejlighed på Andréegatan - en af Malmøs mest mondæne adresser. Tjek den ud hér hos hemnet.se
Guest teddy Besvaret August 4, 2004 Rapporter Besvaret August 4, 2004 Hvorfor rykker du retur??? Om man må spørge-)
Gio Besvaret August 4, 2004 Rapporter Besvaret August 4, 2004 Har sgu´ været hyggeren at ha´ dig herovre, JB. Kommer til at savne din madkunst - selvom det desværre blev alt for sjældent. Glæder mig til invitationen på den danske side
Gio Besvaret August 6, 2004 Rapporter Besvaret August 6, 2004 Ja...og så på én uge! Jeg er lidt forbavset - men ok, det er også en heeelt ok adresse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu