Mette Skrevet August 8, 2004 Rapporter Skrevet August 8, 2004 Min kæreste og jeg leder efter lejlighed i Malmø. Flere gange er jeg stødt på at der står (mhm) efter läge. Eksempelvis: Läge Kirseberg/Värnhem (mhm) Saarisvägen 12a MALMÖ Typ Bostadsrättslägenhet Våningsplan 2 av 5. Hiss finns. Lgh nr 6 i föreningen Brf Dalen. Håber der er nogen der ved hvad det betyder. På forhånd tak.
Mette Besvaret August 8, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2004 Min kæreste og jeg leder efter lejlighed i Malmø. Flere gange er jeg stødt på at der står (mhm) efter läge. Eksempelvis: Läge Kirseberg/Värnhem (mhm) Saarisvägen 12a MALMÖ Typ Bostadsrättslägenhet Våningsplan 2 av 5. Hiss finns. Lgh nr 6 i föreningen Brf Dalen. Håber der er nogen der ved hvad det betyder. På forhånd tak.
Guest carspar Besvaret August 8, 2004 Rapporter Besvaret August 8, 2004 Läge er i den forbindelse: beliggenhed. Når du møder Svenskere så begynder de ofte med "hur är Läget" det betyder bare hvordan går det. Hav en god dag.
Gio Besvaret August 8, 2004 Rapporter Besvaret August 8, 2004 Carsten...det var ikke det Mette spurgte om ;o)
Guest toft Besvaret August 8, 2004 Rapporter Besvaret August 8, 2004 Hahaha, nice svar Carspar ;-) Mette: Når der står mhm i en annonce, som du finder på eksempelvis hemnet.se, så er det bare fordi at annoncen er indrykket af mæglergruppen Malmöhusmäklarna. Så kort fortalt, er det bare en reklame for dem selv at de lige skriver (mhm) ud for deres annoncer. Det er i hvert fald mit bud.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu