Jump to content

Hvad betyder mhm i boligannoncer ?

Recommended Posts

Skrevet

Min kæreste og jeg leder efter lejlighed i Malmø. Flere gange er jeg stødt på at der står (mhm) efter läge. Eksempelvis: Läge Kirseberg/Värnhem (mhm) Saarisvägen 12a MALMÖ Typ Bostadsrättslägenhet Våningsplan 2 av 5. Hiss finns. Lgh nr 6 i föreningen Brf Dalen. Håber der er nogen der ved hvad det betyder. På forhånd tak.

Besvaret

Min kæreste og jeg leder efter lejlighed i Malmø. Flere gange er jeg stødt på at der står (mhm) efter läge. Eksempelvis: Läge Kirseberg/Värnhem (mhm) Saarisvägen 12a MALMÖ Typ Bostadsrättslägenhet Våningsplan 2 av 5. Hiss finns. Lgh nr 6 i föreningen Brf Dalen. Håber der er nogen der ved hvad det betyder. På forhånd tak.

Guest carspar
Besvaret

Läge er i den forbindelse: beliggenhed. Når du møder Svenskere så begynder de ofte med "hur är Läget" det betyder bare hvordan går det. Hav en god dag.

Besvaret

Hahaha, nice svar Carspar ;-) Mette: Når der står mhm i en annonce, som du finder på eksempelvis hemnet.se, så er det bare fordi at annoncen er indrykket af mæglergruppen Malmöhusmäklarna. Så kort fortalt, er det bare en reklame for dem selv at de lige skriver (mhm) ud for deres annoncer. Det er i hvert fald mit bud. happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...