Guest morten Skrevet August 13, 2004 Rapporter Skrevet August 13, 2004 Hej alle!! Jeg er en fyr på 23år, som er startet på uddannelse som lokomotivfører hos DSB.1/8-04. Så jeg søger noget i gå-afstand,cykel-afstand til malmø centralstation.. Håber der nogen som kan hjælpe, muligvis for en kortere periode..
Guest morten Besvaret August 13, 2004 Rapporter Besvaret August 13, 2004 Hej alle!! Jeg er en fyr på 23år, som er startet på uddannelse som lokomotivfører hos DSB.1/8-04. Så jeg søger noget i gå-afstand,cykel-afstand til malmø centralstation.. Håber der nogen som kan hjælpe, muligvis for en kortere periode..
Guest sune Besvaret August 13, 2004 Rapporter Besvaret August 13, 2004 hej Morten prøv på www.blocket.se der kommer faktisk nogen hverdag både i første og anden hånd. Der kommer også nogle gange nogen på www.dba.dk, lejebolignet.dk og www.maxxplanet.dk
Guest morten Besvaret August 15, 2004 Rapporter Besvaret August 15, 2004 Hej sune!!! Mange tak for dine links, jeg vil prøve og kigge på det.. Jeg søger ikke købe-lejligheder, men leje-lejligheder.. Men mange tak for det...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu