Guest sgrubbe Skrevet August 25, 2004 Rapporter Skrevet August 25, 2004 Jeg kan af tidligere indlæg se, at tomtträtt er en afgift man betaler til kommunen, hvis de ejer grunden huset ligger på. Er der nogen der ved hvad det "koster" at frikøbe grunden? Eller kender proceduren?
Guest sgrubbe Besvaret August 25, 2004 Rapporter Besvaret August 25, 2004 Jeg kan af tidligere indlæg se, at tomtträtt er en afgift man betaler til kommunen, hvis de ejer grunden huset ligger på. Er der nogen der ved hvad det "koster" at frikøbe grunden? Eller kender proceduren?
homer132 Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 mægler fortalte mig at man kunne udregne prisen sådan her: Ved salgsopstilligen af et hus er der to vurderinger. en for huset, og en for huset samt grund. træk disse tal fra hinanden og vupti der har du den nette sum du skal betale for at frikøbe grunden.
mrode Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 mægler fortalte mig at man kunne udregne prisen sådan her: Ved salgsopstilligen af et hus er der to vurderinger. en for huset, og en for huset samt grund. træk disse tal fra hinanden og vupti der har du den nette sum du skal betale for at frikøbe grunden. Det er to år siden spørgsmålet blev stillet.. jeg håber de har fundet ud af det inden :)
homer132 Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Nu kunne det være at andre i lignende situation søgte på tråd og kunne bruge svar. Har påtaget mig en ny mission. At besvare alle ubesvarede indlæg! Ej tror dog ikke, det er nok kun de sene nattetimer hvor porter koncentrationen i årerne er stærkt stigende
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu