Guest bw Skrevet August 30, 2004 Rapporter Skrevet August 30, 2004 Hej Alle. Jeg er ny her på debatten, så håber alle vil ta godt imod begyndervanskeligheder. Men om alt er så er vi ved at kigge grund i Svarige og vil meget gerne høre fra andre som har prøvet dette. Er det besværlig at gå igang med dette i Sverige? Hvad koster det at lave et træhus der oppe? og til sidat, er der en eller anden som skulle gemme på et link til nogen som bygge træhuse i sverige? Håber at finde en eller flere som kan hjælpe hos lidt. MVH. BW
Guest bw Besvaret August 30, 2004 Rapporter Besvaret August 30, 2004 Hej Alle. Jeg er ny her på debatten, så håber alle vil ta godt imod begyndervanskeligheder. Men om alt er så er vi ved at kigge grund i Svarige og vil meget gerne høre fra andre som har prøvet dette. Er det besværlig at gå igang med dette i Sverige? Hvad koster det at lave et træhus der oppe? og til sidat, er der en eller anden som skulle gemme på et link til nogen som bygge træhuse i sverige? Håber at finde en eller flere som kan hjælpe hos lidt. MVH. BW
Guest martin Besvaret August 31, 2004 Rapporter Besvaret August 31, 2004 Hej BW Prøv at søge lidt i forummet der er masser af god læsning og svar på dine spørgsmål. Det kan godt være svært at finde sin drømmegrund herovre da de fleste grunde kontrolleres af kommunen og sælges med en masse regler for hvad man må bygge. Desuden er de vist sjældent over 1000 KVM. Jeg havde på et tidspunkt en tanke om at bygge et træhus og jeg havde en god kontakt med Sävsjö i Velling (det er i øvrigt en Sønderjyde som styre det dernede, Jan hedder han). Det er fine huse men også lidt over middel i pris. Jan hjalp mig med at finde nogle grunde som levede op til mine krav (min. 1500 kvm, frit landskab og Vellinge kommune). Men i sidste ende var udvalget simpelthen ikke attraktivt (inden for min økonomi) til at jeg slå til. Jeg nåede dog at få en pris på et nøglefærdigt hus på knap 200 kvm (med mange individuelle løsninger) på en 2000 kvm grund - pris lidt under 3.000.000 SEK Jeg har ikke indtryk af at der er besværligt når bare du har nogle proffesionelle der kender systemet (kan søge byggetilladelse osv.) som hjælp. Prøv at tage en snak med dem, Jan er en flink fyr som gerne vil hjælpe. Ellers prøv her http://www.toc.dk/linkbase/typehuse.htm Held og Lykke Martin
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu