Guest peter Skrevet August 31, 2004 Rapporter Skrevet August 31, 2004 Hvad koster det at bygge selv i Sverige? Hvis man vil får bygget et træhus i sverige, hvad koster det og hvem går det? MVH. Peter
Guest peter Besvaret August 31, 2004 Rapporter Besvaret August 31, 2004 Hvad koster det at bygge selv i Sverige? Hvis man vil får bygget et træhus i sverige, hvad koster det og hvem går det? MVH. Peter
Guest carspar Besvaret August 31, 2004 Rapporter Besvaret August 31, 2004 prøv at tjekke på: www.smalandsvillan.se der kan du bygge et træhus på nettet og se prisen. Men du kan bygge et træhus til under 1,5 mio minimum 30 km væk fra broen. Det vil koste ca 5000 Sek om måneden inklusive el vand varme osv. Hvis du betaler 10% i udbetaling. Dette er kun ca. priser men se andre nyhuse på: www.hemnet.se og søg kun nyproduktion ellers er der mange link her i forummer på nye huse. Held og lykke
Guest christian Besvaret September 2, 2004 Rapporter Besvaret September 2, 2004 det var et glimrende link med priser på. dog er det i mine øjne ikke de fedeste huse. der er mange links på www.byggahus.se se under länkguide under Hustillverkare. Desværre er det de færreste der har priser med. Så man kan spilde en masse tid, både sin egen + husfabrikanters, på at få oplyst priser. Dem her har dog priser på, og er meget billige www.alvsbyhus.se
ulmus Besvaret September 2, 2004 Rapporter Besvaret September 2, 2004 2 værelses lejlighed 60 m2 udlejes i helsingborg 10 min fra centrum 2 min til vandet 5000 svenske om måneden depositum 500 kontakt venligst 26683017 efter kl 19.00
ulmus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Hey, JEG har ikke skrevet indlægget om nogen lejlighed - lad venligst være med at bruge min signatur, TAK!!
Guest jesper Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 ...og her skal så lyde endnu en opfordring til folk om at lade sig sunddebat-registrere hos Steen
ulmus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Tak, Gio, men jeg har faktisk været registreret siden day one! ;o)
Guest umlus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Er jeg så heller ikke Ulmus? :-)
Guest jt Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Kan vi ikke ta denne snak om brugernavne et andet sted, denne tråd handler ikke om hvem der har et brugernavn, og heller ikke om hvem der vil fremleje en lejlighed. Tråden handler om hvad det koster og bygge i Sverige, og hvis I har nogen gode indput her, så kom glad med dem.
Admin Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 "Tak, Gio, men jeg har faktisk været registreret siden day one! ;o)" Men bare ikke brugt din profil en eneste gang.
ulmus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Tak, Steen, det er fordi, jeg er så dum, at jeg ikke kan finde ud af at bruge den, men jeg vil da gerne have et kursus. ;o)
ulmus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Forresten Steen, Du kan jo bare ringe til mig en aften:-)
ulmus Besvaret September 3, 2004 Rapporter Besvaret September 3, 2004 Det sidste indlæg har jeg altså heller ikke skrevet.
Guest peter Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Hvad skal man tænke over hvis man får bygget hus i sverige?
Guest hammer Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Man skal tænke endnu engang over om man overhoved gider bo i det skodland:-)
Guest thomas Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Nogle jeg kender har lagt hele deres forløb md alt hvad de har oplevet ud på deres webside. Meget nyttig info: http://www.tilt.dk/hus.asp
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu