Jump to content

Lejlighed søges

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle sammen. Min kæreste og jeg søger med lys og lygte efter en leje lejlighed i Malmö. Jeg har fået arbejde i København fra 1. december 2004, og igennem længere tid, har min kæreste og jeg snakket om at flytte til Malmö. Vi er i tilmeldt www.mkbfastighet.se og i morgen skal jeg ringe til fastighetsgruppen vedr. en lejlighed i Limhamn. Er der andre gode virksomheder vedr. leje lejligheder? MEN hvis der er nogen som kender nogen, som har en lejlighed til leje, så må I meget gerne kontakte os. Vi vil også være interesseret i fremleje (min. 6 mdr.). Gerne fra december eller januar. I kan kontakte os via ambrosius-vagn@mail.dk eller på +45 41 100 749. Vi håber, at I kan hjælpe, og vi vil meget gerne sige tak for en rigtig god debat side. Mvh LVP + BAL

Besvaret

Hej alle sammen. Min kæreste og jeg søger med lys og lygte efter en leje lejlighed i Malmö. Jeg har fået arbejde i København fra 1. december 2004, og igennem længere tid, har min kæreste og jeg snakket om at flytte til Malmö. Vi er i tilmeldt www.mkbfastighet.se og i morgen skal jeg ringe til fastighetsgruppen vedr. en lejlighed i Limhamn. Er der andre gode virksomheder vedr. leje lejligheder? MEN hvis der er nogen som kender nogen, som har en lejlighed til leje, så må I meget gerne kontakte os. Vi vil også være interesseret i fremleje (min. 6 mdr.). Gerne fra december eller januar. I kan kontakte os via ambrosius-vagn@mail.dk eller på +45 41 100 749. Vi håber, at I kan hjælpe, og vi vil meget gerne sige tak for en rigtig god debat side. Mvh LVP + BAL

Besvaret

Det er ærgeligt i ikke er blevet kreditvurderet ... ellers ville det nok være billigere at købe bostadsrätt. F.eks min! happy.gif

Besvaret

Well...Nikolaj har én til salg - og jeg har jo egentlig også. Den er dog ikke blevet vurderet endnu happy.gif I skal være velkomne til at skrive og høre nærmere på gio@ig.dk

Besvaret

Hej BAL Min kæreste og jeg har boet i vores billige lejlighed i Malmø i et år, men til januar skal vi ud at rejse. Derfor skal vi enten have lejligheden solgt eller have den fremlejet - hvis I er interesserede, kan I bare kontakte mig på mailen. Håber at høre fra jer happy.gifsannijohansen@hotmail.com

Besvaret

Jeg tror det er på tide med et "Bolig til salg"-emne i hovedtopics happy.gif Hvad siger du til det, Steen? Måske også lave en "Biler til salg", for at få det skilt lidt ud fra den eksisterende køb/salg-tråd. Eller er det overkill?

Besvaret

Tak for budene vedr. jeres bostadsrätt - og I har helt sikkert ret, at det er billigere at købe sådan en... MEN vi vil lige se "Malmö" an, inden vi køber "fast" ejendom. Men når vi så er blevet overbevist, jamen så er det ikke umuligt, at vi skal ud og købe...

Besvaret

Jeg vil sige (igen), at man vist skal være uheldig for at sætte penge til, selv ved et meget hurtigt gen-salg. Men rigtigt nok - man skal aldrig sige aldrig. Og mange faktorer kan jo spille ind. Men jeg ville, hvis jeg stod og først skulle til at flytte herover nu, helt klart købe og ikke leje.

Besvaret

Ja, der er da absolut ingen grund til at leje med mindre det er et spørgsmål om økonomi. Det er bare med at få stablet noget friværdi på benene som man kan bruge den dag man skal have noget større fx. et hus. Ydermere går man også glip af de fantastiske prisstigninger ved at leje og så er det tilmed penge ud af vinduet hver måned. Der er mange grunde og i de fleste tilfælde er det ikke meget dyere at sidde i en Bostadsrätt end i en lejelejlighed.

Besvaret

Hej - jeg har desværre opdaget dette forum for sent, for nu er jeg flyttet til Danmark igen. Jeg læste sidste år i Lund. Da jeg planlagde at flytte til Sverige, stod jeg overfor samme valg, som I gør nu. Jeg valgte at leje et kollegieværelse på et af Lunds store kollegier. Det betalte jeg 2800 SEK for - værelset var 12 kvm og jeg havde eget bad men fælles køkken. Jeg kunne have købt en lille lejlighed, nok ikke i Lund, men så i Malmø, og jeg kan se, at jeg kunne have tjent en smule på det, også selvom jeg kun skulle bo i Sverige i et år - det ærgrer mig da lidt nu, at jeg ikke var lidt mere "vovet"! Selvfølgelig skal man tænke sig om, før man køber noget. Det er klart. Men jeg tror altså, man skal tænke sig om en ekstra gang, før man vælger at leje i stedet for at købe - og hvis I ikke kan rejse så mange penge, så er lejlighederne jo mange gange så billige, at man ikke behøver at rejse så mange penge. Nå, det var bare min mening - set "i bagklogskabens klare lys" ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...