Guest jan Skrevet October 24, 2004 Rapporter Skrevet October 24, 2004 Hej. Er der nogle af jer som bor i Kävlinge Kommun, og hvis ja, hvor lang tid tager det cirka at komme til København.
Guest jan Besvaret October 24, 2004 Rapporter Besvaret October 24, 2004 Hej. Er der nogle af jer som bor i Kävlinge Kommun, og hvis ja, hvor lang tid tager det cirka at komme til København.
anderspier Besvaret October 25, 2004 Rapporter Besvaret October 25, 2004 Jeg skal til at flytte derover. Vi få flg. transporttider til arb. Cindie, min hustru, som tager toget - får ca. 1 timer - 1 time og 10 minutter til Ørestad hvor hun arb. Uden skift af tog. Jeg selv (Anders) får ca. det samme i bil til Lundtofte (IBM) hvor jeg arb. Vi har købt en bostadsrätt på Rinnbovägen :-)
Guest jesper Besvaret October 25, 2004 Rapporter Besvaret October 25, 2004 Jeg bor i Kävlinge. Jeg tager toget hver dag. 6.26 fra kävlinge - skift i Malmø - ankomst 7.48 til Østerport. Jeg bor på Arvidsborgsvägen
steelsky Besvaret October 25, 2004 Rapporter Besvaret October 25, 2004 Jeg bor i Lindeborg. 15 minuters gang til Malmö Syd/Svågertorp 50 minutes med toget til Gentofte, Øresundstog til Hellerup og skift til S-Toget der. Det tager ca. samme tid med bil. /Søren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu