Guest tim Skrevet November 19, 2004 Rapporter Skrevet November 19, 2004 Hej. Faldt over at det ligger en del nybyggede Bostadrätter i Bunkefjordstrand. Adressen er: Sadelmakarebyn. Er der nogle som kender beliggenheden af disse, det ser ud til at de ligger tæt på motorvejen. Er det et problem ? En nybygget lejlighed på ca. 52 m2, 2 værelser. Pris. 591.000 kr. samt ca. 3000 i afgift pr. måned. HVordan er disse priser og kan det anbefales at investerer i sådan en eller er det bedre at investerer i en ældre i f.eks. Limhamm. ? Mvh Tim
Guest tim Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 Hej. Faldt over at det ligger en del nybyggede Bostadrätter i Bunkefjordstrand. Adressen er: Sadelmakarebyn. Er der nogle som kender beliggenheden af disse, det ser ud til at de ligger tæt på motorvejen. Er det et problem ? En nybygget lejlighed på ca. 52 m2, 2 værelser. Pris. 591.000 kr. samt ca. 3000 i afgift pr. måned. HVordan er disse priser og kan det anbefales at investerer i sådan en eller er det bedre at investerer i en ældre i f.eks. Limhamm. ? Mvh Tim
Guest Trinity Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 Hej Tim, Jeg kender en del til projektet og er selv ejendomsmægler. Du skal være velkommen til at smide mig en mail med spørgsmål hvis det er. Mvh Martin
Guest palle Besvaret November 20, 2004 Rapporter Besvaret November 20, 2004 Er det ikke verdens kedeligste sted ?? Altså, man kan jo dårligt tillade sig at sige, at man er flyttet til sverige ?? Men ok, hvis du ikke regner med at bruge Malmö til noget, så er det da en meget god lokation. De nye lejligheder der er bygget derude er kun befolket med danskere.... Personligt ville jeg til hver en tid hellere vælge Limhamn, Ön eller Vestra Hamn
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu