Jump to content

Bostandrät ( Lejlighed ) i Bunkeflostrand

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Faldt over at det ligger en del nybyggede Bostadrätter i Bunkefjordstrand. Adressen er: Sadelmakarebyn. Er der nogle som kender beliggenheden af disse, det ser ud til at de ligger tæt på motorvejen. Er det et problem ? En nybygget lejlighed på ca. 52 m2, 2 værelser. Pris. 591.000 kr. samt ca. 3000 i afgift pr. måned. HVordan er disse priser og kan det anbefales at investerer i sådan en eller er det bedre at investerer i en ældre i f.eks. Limhamm. ? Mvh Tim

Besvaret

Hej. Faldt over at det ligger en del nybyggede Bostadrätter i Bunkefjordstrand. Adressen er: Sadelmakarebyn. Er der nogle som kender beliggenheden af disse, det ser ud til at de ligger tæt på motorvejen. Er det et problem ? En nybygget lejlighed på ca. 52 m2, 2 værelser. Pris. 591.000 kr. samt ca. 3000 i afgift pr. måned. HVordan er disse priser og kan det anbefales at investerer i sådan en eller er det bedre at investerer i en ældre i f.eks. Limhamm. ? Mvh Tim

Besvaret

Hej Tim, Jeg kender en del til projektet og er selv ejendomsmægler. Du skal være velkommen til at smide mig en mail med spørgsmål hvis det er. Mvh Martin

Besvaret

Er det ikke verdens kedeligste sted ?? Altså, man kan jo dårligt tillade sig at sige, at man er flyttet til sverige ?? Men ok, hvis du ikke regner med at bruge Malmö til noget, så er det da en meget god lokation. De nye lejligheder der er bygget derude er kun befolket med danskere.... Personligt ville jeg til hver en tid hellere vælge Limhamn, Ön eller Vestra Hamn

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...