Guest nicolaj Skrevet November 30, 2004 Rapporter Skrevet November 30, 2004 Jeg skal pr. 1/2-2005 flytte til sverige med min kæreste og barn. Derfor efterlyser vi en lejebolig/fremleje i fornuftig kørselsafstand af kbh. ønsker min. 100 kvm meget gerne nyere rækkehus eller villa egen have (gerne bare et "frimærke") Max. leje 9000,- Håber i kan hjælpe.... Med Venlig Hilsen Nicolaj
Guest nicolaj Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Jeg skal pr. 1/2-2005 flytte til sverige med min kæreste og barn. Derfor efterlyser vi en lejebolig/fremleje i fornuftig kørselsafstand af kbh. ønsker min. 100 kvm meget gerne nyere rækkehus eller villa egen have (gerne bare et "frimærke") Max. leje 9000,- Håber i kan hjælpe.... Med Venlig Hilsen Nicolaj
Miriam Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Hej Nicolaj Jeg ved at den ejendomsmægler vi lejer igennem idag, har et hus til leje i Falsterbo. Kig på hans hjemmeside www.landgren-jonsson.se og se om det kunne være noget. p.s er det DK eller SEK de 9000 ?
Miriam Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Det står længst nede under objekt till salu
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu