Jump to content

Hvad bor folk i?

Recommended Posts

Besvaret

Jeg tror at Lars mobber os bare fordi vores grunde er så små ... Godt at jeg ikke skal passe 60.000 m2 græsplæne ;-) Dejligt at du er glad for det du har Lars - de fleste af os andre er vist også glade for det vi har.

Besvaret

Nydala (ved mobilia) 2v på 61,5 m2 + altan. Købt marts 2003 for 435.000 SEK med månedshyra på 2.350 som bl.a. inkluderer parkeringsplads.

Besvaret

Kim H & Co.> Aahh.. Det var ikke ment som mobning - sorry, sorry... ;-) Heldigvis har jeg plænetraktor! Hehe...

Besvaret

I øvrigt... Hvis ikke det var fordi vi skulle ha' plads til heste osv - så var det nok også noget andet vi havde valgt at bo i!

Besvaret

Lars, Jeg ved, hvad jeg har skrevet, men personligt opfattede jeg din bemærkning (om at vi andre bor i lejligheder) som aldeles udmærket humor. Åbenbart er humor på skrift en vanskelig størrelse at håndtere. Det går i hvert fald galt for mig ind i mellem. Både når jeg giver og når jeg tager ... Hvad skal man stille op - lade være med at læse (så man ikke bliver fornærmet) - lade være med at skrive (så man ikke fornærmer andre)

Besvaret

Vi bor i et parcelhus på 124m2 i Trelleborgs nordlige del. Grund = 520m2 (ca.) Årlige driftsomk. (el, vand, varme, affaldsafhentning) 18.000 SEK. Parkering - egen indkørsel :-) Græsslåning foregår med god gammeldags græsslåmaskine. Større er den nemlig ikke :-)

Besvaret

Vi bor på Limhamn/ôn, 7. sal, 103 kvm + badeværelse. 60 kvm tagterasse med fin havudsigt. Købt oktober 2002 for SEK 1.200.000 afgift 9.429 inkl. parkeringskælder, vand, varme og kabel. Torben & Beathe

Besvaret

Kim> Rolig nu, jeg er ikke det mindste fornærmet - bemærk ";-)" der sidst i mit indlæg. Det var absolut skrevet med et glimt i øjet. Torben> Havudsigt... Jeg er misundelig!

Besvaret

127 m2 bostadsrätt (hus) med ca. 650 m2 have og 3 carporte ;o)) Boligafgift og varme : ca. 7000 sek/md Beliggenhed : Sveriges Sydligaste udde (Smygehamn)

Besvaret

En kommende Malmøborger pr. 01/03-05, melder sig under fanen:-) Jeg har fundet et sted på 75.5 m2 til SEK 5500,- pr. måned og til SEK 510.000,- på Östra förstadsgatan, og ikke langt fra en Netto:-) Glæder mig en del:-)

Besvaret

Jeg vil også bidrage. 86 kvm penthouse i Kävlinge. 5.800,-/md i leje incl. vand, varme, vaskeri og garage. Afstand til arbejdet 79 km. :-( Søger dog en 3 værelses i Malmø

Besvaret

Den heldige vinder af en lejlighed i slotstaden. På Skvadronsgaden, 75 kvm, 3 vær, leje 5010 incl vand/varme/gas og vaske kælder.. Men men men elendige parkerings muligheder!!!!

Besvaret

Nicolaj Willerup: Velkommen til kvarteret Nicolaj. Östraförstadsgatan er et udemærket sted at bo. Vi bor der også. Med udsigt til bagsiden af Polishuset, med altan på solsiden. Samme facts på boligen, dog købte vi lidt biligere for 2 år siden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...