Guest anders Skrevet December 19, 2004 Rapporter Skrevet December 19, 2004 Er der nogen som har været ude for at en ejendomsmægler ikke svarer tilbage hverken på fax, mail eller telefon?
Guest anders Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Er der nogen som har været ude for at en ejendomsmægler ikke svarer tilbage hverken på fax, mail eller telefon?
Miriam Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Ja, faktisk - Länshem i Limhamn !!! :-(
Guest anders Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Har sendt mange mails til forskellige ejendomsmæglere, samt sendt fax, uden så meget som et eneste svar. Er det fordi de ikke vil sælge til danskere - eller er brugen af mail bare ikke lige så udbredt som i DK?
Guest lars Besvaret December 19, 2004 Rapporter Besvaret December 19, 2004 Jeg kan meget anbefale at ringe! Da vi søgte opgav vi meget hurtigt mail, de svarer ganske enkelt ikke tilbage - plus det er alt andet lige nemmere lige at høre om stedet + evt. aftale fremvisning over telefonen. Sverge ER et telefonland ;-)
Guest heidi Besvaret December 20, 2004 Rapporter Besvaret December 20, 2004 Ja, og lige nu tager de altså heller ikke telefonen. Vent til efter Jul, der er travlt alle vegne.
Guest ingrid Besvaret December 20, 2004 Rapporter Besvaret December 20, 2004 Hej Anders Jeg går ud fra at det er dig, der vil købe i Helsingborg? Jeg har to gange handlet med Richard Skou, tlf.: 0046 (0)42 165015. Her får du altid en god betjening, og han ringer tilbage, hvis du lægger besked. I øvrigt er det rigtigt, som Lars siger, SE er et telefonland. Man kan sende masser af mails, men det er kun få firmaer, der forstår at behandle mails på lige fod med enhver anden forespørgsel.
fisker Besvaret December 20, 2004 Rapporter Besvaret December 20, 2004 Richard er helt kanon Købte selv gennem ham, det samme gjorde 2 af mine venner
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu