Jump to content

Manglende svar fra ejendomsmægler.

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen som har været ude for at en ejendomsmægler ikke svarer tilbage hverken på fax, mail eller telefon?

Besvaret

Er der nogen som har været ude for at en ejendomsmægler ikke svarer tilbage hverken på fax, mail eller telefon?

Besvaret

Har sendt mange mails til forskellige ejendomsmæglere, samt sendt fax, uden så meget som et eneste svar. Er det fordi de ikke vil sælge til danskere - eller er brugen af mail bare ikke lige så udbredt som i DK?

Besvaret

Jeg kan meget anbefale at ringe! Da vi søgte opgav vi meget hurtigt mail, de svarer ganske enkelt ikke tilbage - plus det er alt andet lige nemmere lige at høre om stedet + evt. aftale fremvisning over telefonen. Sverge ER et telefonland ;-)

Besvaret

Ja, og lige nu tager de altså heller ikke telefonen. Vent til efter Jul, der er travlt alle vegne.

Besvaret

Hej Anders Jeg går ud fra at det er dig, der vil købe i Helsingborg? Jeg har to gange handlet med Richard Skou, tlf.: 0046 (0)42 165015. Her får du altid en god betjening, og han ringer tilbage, hvis du lægger besked. I øvrigt er det rigtigt, som Lars siger, SE er et telefonland. Man kan sende masser af mails, men det er kun få firmaer, der forstår at behandle mails på lige fod med enhver anden forespørgsel.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...