Guest louisekarup Skrevet March 7, 2005 Rapporter Skrevet March 7, 2005 vi har vores Andelsbolig på 97 kvm i 2plan til salg i Oxie, der er nyt badeværelse med vaskemaskine, køkken med nyt trægulv samt nyt højt køleskab og højt fryseskab samt opvaskemaskine, stor lækker stue og soveværelse samt to værelser plus et påklædningsrum, der er så mange skabe i lejligheden at vi ikke har haft brug for at købe klædeskabe, og da vi begge arb. med tøj, burde vi vide om der er lidt tøjplads eller ej. andelsboligen er vurderet til 625.000 svenske og huslejen er 5300 svenske inkl. internet og kabeltv. der høre vaskefaciliteter til lejligheden samt et ekstra opbevaringsrum. lejligheden ligger lige overfor Oxievångsskolen så er tæt på både indkøb,tog,skole,forskola,svømmehal osv. så er du interesseret eller kender nogle som kunne være det må du meget gerne skrive til mig på min mail, skal siges at vi flytter ikke til dk, men i hus da vi har fået barn.
Guest louisekarup Besvaret March 7, 2005 Rapporter Besvaret March 7, 2005 vi har vores Andelsbolig på 97 kvm i 2plan til salg i Oxie, der er nyt badeværelse med vaskemaskine, køkken med nyt trægulv samt nyt højt køleskab og højt fryseskab samt opvaskemaskine, stor lækker stue og soveværelse samt to værelser plus et påklædningsrum, der er så mange skabe i lejligheden at vi ikke har haft brug for at købe klædeskabe, og da vi begge arb. med tøj, burde vi vide om der er lidt tøjplads eller ej. andelsboligen er vurderet til 625.000 svenske og huslejen er 5300 svenske inkl. internet og kabeltv. der høre vaskefaciliteter til lejligheden samt et ekstra opbevaringsrum. lejligheden ligger lige overfor Oxievångsskolen så er tæt på både indkøb,tog,skole,forskola,svømmehal osv. så er du interesseret eller kender nogle som kunne være det må du meget gerne skrive til mig på min mail, skal siges at vi flytter ikke til dk, men i hus da vi har fået barn.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu