Guest googli Skrevet March 26, 2005 Rapporter Skrevet March 26, 2005 Hejsa, Er her nogen som bor i Fosiedal? Hvordan er området? Jeg har forsøgt at søge på indlæggene omkring dette, men har desværre ikke fundet noget, hvorfor jeg oprette dette emne. Håber I kan hjælpe :-)
Guest googli Besvaret March 26, 2005 Rapporter Besvaret March 26, 2005 Hejsa, Er her nogen som bor i Fosiedal? Hvordan er området? Jeg har forsøgt at søge på indlæggene omkring dette, men har desværre ikke fundet noget, hvorfor jeg oprette dette emne. Håber I kan hjælpe :-)
andersen Besvaret March 29, 2005 Rapporter Besvaret March 29, 2005 Hej Googli Jeg har nu boet i Fosiedal i to uger, så måske er jeg ikke den bedste at spørge. Men omvendt er det nok bedre end ingenting Jeg er, indtil videre, selv godt tilfreds. Umiddelbart ligner det et "roligt" område, men jeg går så heller ikke så meget rundt i kvarteret, så jeg kan nemt have overset noget. Hvis det er blomster-kvarteret du overvejer (Tulpangatan, Hyacintgatan, Påskliljegatan m.v.), så synes jeg det er meget pænt. De gør noget ud af området (beplantning, oprydning m.v.), så det ser ikke hærget ud på nogen måde. Det er jo individuelt hvordan man vurderer områder, men jeg håber du kan brugte den ultrakorte vurdering til bare en lille smule
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu