Jump to content

Skal til at bygge nyt - hjælp søges

Recommended Posts

Guest louisekarup
Skrevet

da vi står og skal til at bygge på en grund i skurup, søger vi hjælp til hvor vi kan skaffe billige materialer såsom, trægulv,tag,belægningssten, klinker, køkken og bad hvis der er nogle der kan hjælpe med det ville det være super louise

Guest louisekarup
Besvaret

da vi står og skal til at bygge på en grund i skurup, søger vi hjælp til hvor vi kan skaffe billige materialer såsom, trægulv,tag,belægningssten, klinker, køkken og bad hvis der er nogle der kan hjælpe med det ville det være super louise

Guest louisekarup
Besvaret

jeg har forgæves prøvet at finde ud af hva de har på tilbud men forgæves

Besvaret

Hej Louise !!! Jeg købte et hus (eller rettere et hul) her i Sverrige i December. Jeg har valgt at sætte det istand selvom når jeg kigger tilbage ville det have været nemmere at bygge nyt. Jeg laver alting selv, og har været ude og jage priser til den helt store guldmedalje. Jeg har flere indlæg rundt omkring herinde hvor jeg søgte forskellige ting. Det er dog lykkes mig at finde frem til nogle gode priser rundt omkring. Og der er ENORME penge at spare på nogen ting. Jeg ved hvor omfattende det er at bygge nyt, og du skal sikkert bruge en masse. Så hvis det har interesse så er det sku nemmere hvis du giver mig et kald. Mobilen er +45 60 666 888 hjem 046 25 65 14.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...