Jump to content

Lave renter på boliglån

Recommended Posts

Guest carspar
Skrevet

Hej Alle, nu er finansieringsinstituttet for boliger SBAB kommet ud med at de vil belåne op til 95% af boligen med bundlån og disse er i dag. Aktuella boräntor Bindningstid Villa Rörlig ränta 2,95 1 år 2,88 2 år 3,35 5 år 4,15 Bindningstid Bostadsrätt Rörlig ränta 2,95 1 år 2,88 2 år 3,35 5 år 4,15 Det er da et tilbud der er noget værd. I kan sikkert også omlægge lån, så prøv det gælder fra idag.

Guest carspar
Besvaret

Hej Alle, nu er finansieringsinstituttet for boliger SBAB kommet ud med at de vil belåne op til 95% af boligen med bundlån og disse er i dag. Aktuella boräntor Bindningstid Villa Rörlig ränta 2,95 1 år 2,88 2 år 3,35 5 år 4,15 Bindningstid Bostadsrätt Rörlig ränta 2,95 1 år 2,88 2 år 3,35 5 år 4,15 Det er da et tilbud der er noget værd. I kan sikkert også omlægge lån, så prøv det gælder fra idag.

Besvaret

Hej Alle Jeg skiftede mine boliglån ud fra SEB til SBAB for et par måneder siden, og allerede da sparede jeg mange renter. Nu har jeg netop fået brev om, at mine toplån nu får samme lave rente som bundlånene. Jeg har ikke ret meget toplån, men det var da alligevel en dejlig overraskelse. Ingrid

Besvaret

vi har kigget på en grund i skurup, er der nogle der ved hvordan man vil side hvis vi skal låne 3.000.000 og kan smide mellem 400.000 og 450.000 kr i???

Besvaret

Hej Louise Det er nemt at finde ud af. Gå ind på: www.hemnet.se. Find en bolig i nogenlunde den prisklasse du skriver om. Klik på "boendekostnad". Vælg én af bankerne, og rediger tallene så de passer med det beløb I vil betale for en bolig og med det indskud I vil give. Herefter kommer der en beregning, der viser de månedlige omkostninger. Med venlig hilsen Ingrid

• 4 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...