Guest christian Skrevet September 26, 2002 Rapporter Skrevet September 26, 2002 Hejsa, Nu har jeg kigget en del på forskellige lejligheder etc. i Malmö og forstader og jeg synes generelt, at specielt i Oxie er det meget billigt. Hvad er begrundelsen for dette? Nogen som ved det, evt. bor / har boet i Oxie.
Guest christian Besvaret September 26, 2002 Rapporter Besvaret September 26, 2002 Hejsa, Nu har jeg kigget en del på forskellige lejligheder etc. i Malmö og forstader og jeg synes generelt, at specielt i Oxie er det meget billigt. Hvad er begrundelsen for dette? Nogen som ved det, evt. bor / har boet i Oxie.
Guest julie Besvaret September 26, 2002 Rapporter Besvaret September 26, 2002 Hej Christian Vi bor i Oxie og er glade for det, det er et dejligt område, det eneste negative jeg kan komme på er at det er svært at finde parkerings pladser hvis man har to biler, der er som regel en garage der høre til der hvor man bor, men den ekstra bil er man stort set tvunget til at parkere ulovligt i vejkanten....
Guest ormen-sv Besvaret February 11, 2003 Rapporter Besvaret February 11, 2003 Julie: Tror lige du glemte at skrive at der er mange 2 genetrtions invandrer ..
Guest hans Besvaret February 11, 2003 Rapporter Besvaret February 11, 2003 Det var sgu ren besked, og det er også mit indtryk af Oxie. De råber og skriger som gale, jeg er flyttet derfra grundet dem.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu