Guest christian Skrevet November 4, 2002 Rapporter Skrevet November 4, 2002 Hej Min kone og jeg flytter til Malmö indefor det næste halve år og er blevet interesseret i husene i Bunkeflostrand. Jeg har to børn på 4 og 8 år. Mine spørgsmål er hvordan er skolerne ? Er kvarteret på nogen måde socialt belastet ? Er der gener som man bør være opmærksom på ? Christian
Guest christian Besvaret November 4, 2002 Rapporter Besvaret November 4, 2002 Hej Min kone og jeg flytter til Malmö indefor det næste halve år og er blevet interesseret i husene i Bunkeflostrand. Jeg har to børn på 4 og 8 år. Mine spørgsmål er hvordan er skolerne ? Er kvarteret på nogen måde socialt belastet ? Er der gener som man bør være opmærksom på ? Christian
Guest hubbie Besvaret November 4, 2002 Rapporter Besvaret November 4, 2002 Kvarteret er godt og nærmer sig Limhamn standard. Specielt når I er en familie, da der bor mange børnefamilier i dette område. I er nød til at have min. en bil, da større indkøbsmuligheder ligger et stykke væk.
Guest mick Besvaret January 30, 2003 Rapporter Besvaret January 30, 2003 Jeg synes at Bunkeflostrand virker som et meget attraktivt område, men jeg leder og leder, efter nogen der udbyder huse eller lejligheder i dette område. Er der nogen der ved hvem der udbyder noget i dette område??? Mick
Guest bo Besvaret January 30, 2003 Rapporter Besvaret January 30, 2003 Se på www.skanska.se/nyahem De har en del forskellige huse til salg i Bunkeflo Strand. Bo
Guest mick Besvaret January 30, 2003 Rapporter Besvaret January 30, 2003 Tak.... Men det er desværre ikke i min prisklasse :o) Thanks anyways!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu