Guest webers72 Skrevet December 5, 2002 Rapporter Skrevet December 5, 2002 Hej er der nogen der ved om det er muligt at finde en helt almindelig Lejelejlighed i Malmö, Og hvordan får man fat i dem.? Eller findes de stort set ikke? Mvh Weber
Guest webers72 Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Hej er der nogen der ved om det er muligt at finde en helt almindelig Lejelejlighed i Malmö, Og hvordan får man fat i dem.? Eller findes de stort set ikke? Mvh Weber
Guest csa Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Der findes masser...jeg har lige fået en igennem www.norden.dk ...hvis du ringer til deres svenske afd. i Malmö kan de hjælpe dig..jeg fik selv en lejl på ca. en uge. Men det kan godt være temmelig svært at komem igennem til de rette personer....hvis de siger at du skal skrive en mail med dine ønsker, så lad være..der sker ikke en dadel..spørg istedet efter Jørgen Andersson eller Magareta Andersson...de kunne hjælpe mig.
Guest tina Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Hej CSA. Jeg er lidt nysgerrig mht. den leje lejlighed du fik på næsten en uge... vildt! Har boligselskabet lejligheder i centrum og er de dyrer...? Ikke for at snage i dit liv, men hvor har du fået lejlighed, hvor stor og til hvor meget pr. mdr.? Vi vil gerne købe en lejlighed men har desværre lidt problemer med banken.. så jeg vil lige drøfte denne mulighed med kæresten. Glæder mig meget til at se en et indlæg fra dig, på disse spørgsmål.. Tina.
Guest filur Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Slim, slam, slum... Tina, kig på hjemmesiden www.bostad.nu f.eks, og find din lejelejlighed i Sverige, inklusiv Skåne. Eller søg på spray.se efter andre muligheder.
Guest csa Besvaret December 6, 2002 Rapporter Besvaret December 6, 2002 Hej Tina Det gør skam ikke noget, jeg vil hellere end gerne dele info. Min Lejl. ligger på Lundavägen i området Kirseberg. Det er en herskabslejl på 4 værelser + stort spise køkken(m. opvaskemaskine på alt i alt 95 Kvm (svensk angivet..som svarer til noget mere i danske termer) der er plankegulve i næsten alle rum, hvilket er udsædvanligt i S..alt i alt en ret cool lejl til 5750 sek om måneden incl vand, varme og kabeltv. Mht. om de har lejligheder i centrum, så ved jeg det faktisk ikke, Lundavägen hvor min ligger er ikke mere en 1000m fra centrum...så det er vel næsten det samme. Håber du kunne bruge det til noget...ellers så bare spørg igen ;-) /Christian
Guest tina Besvaret December 6, 2002 Rapporter Besvaret December 6, 2002 Hej Christian. Det lyder da rigtig godt... Nu må vi se hvad banken siger og ellers kan det værer, vi gør som dig... Tak for det. Tina
Guest christian Besvaret December 7, 2002 Rapporter Besvaret December 7, 2002 Jeg har også selv fået lejlighed igennem Norden, jeg gik ind på deres svenske hjemmeside (www.nordenfastighet.com) og udfyldte "interesseanmälan" dagen efter fik jeg en mail med en liste over ledige lejligheder, der var desuden et interesse skema med som jeg udfyldte og her under en uge efter har jeg fået en 60 kvm lejlighed til 3400 om måneden inkl. vand varme og strøm... Kun 3 km fra Malmø Centrum.. Vh Christian B
Guest bjarne Besvaret January 27, 2003 Rapporter Besvaret January 27, 2003 Til Christian B. Jeg har også kontaktet Norden og fået et interesseskema som jeg er ved at udfylde. Jeg er i tvivl om hvor meget jeg skal udfylde, der er fx et felt der handler om kautionist, men der skal vel ikke kautioneres for en hyresrätt. Har du sendt dit skema tilbage pr. e-mail? VH Bjarne
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu