Guest christian Skrevet December 9, 2002 Rapporter Skrevet December 9, 2002 Hej - Jeg har fået tilbudt en lejlighed på Östergatan i Gamla Staden i Malmö. Jeg er interesseret i om området er ok eller socialt belastet. Jeg skal bo der med kone og to børn i en begrænset periode på 6-9 måneder. Christian
Guest christian Besvaret December 9, 2002 Rapporter Besvaret December 9, 2002 Hej - Jeg har fået tilbudt en lejlighed på Östergatan i Gamla Staden i Malmö. Jeg er interesseret i om området er ok eller socialt belastet. Jeg skal bo der med kone og to børn i en begrænset periode på 6-9 måneder. Christian
vincent Besvaret December 10, 2002 Rapporter Besvaret December 10, 2002 Gamla Staden lyder umiddelbart som indre by i mine ører. HVIS det er, så er området vist meget eftertragtet .. eller er jeg helt galt afmarcheret?
Guest thomas Besvaret December 10, 2002 Rapporter Besvaret December 10, 2002 Jeg går tit igennem den gade, den har Caroli centret/-kirken m.v. Der ser enormt hyggeligt ud, og er de gode gamle lejligheder, mere centralt bliver det ikke. Flere af husene er bindingsværk. Tag lige over og se på den Cristian, ud af stationen, over kanalbroen, en gade frem og så til venstre langs kanalen-een række inde. Det er 2 min sløv gang fra stationen. Meget Centralt :-)Søg gaden her: http://malmo.se/html/www/malmokarta/karta/lev1/ Tror bare parkering er besværligt der, check det ud hvis det er aktuelt med "parkering malmø"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu