Guest weber Skrevet December 12, 2002 Rapporter Skrevet December 12, 2002 Hej derude i Malmø, Vi mangler en lejlighed i Malmø, vi vil helst leje. Max husleje 7500 SEK. En 3-4 værelses på en 75-100 m2. Mvh Thomas og Naaja
Guest weber Besvaret December 12, 2002 Rapporter Besvaret December 12, 2002 Hej derude i Malmø, Vi mangler en lejlighed i Malmø, vi vil helst leje. Max husleje 7500 SEK. En 3-4 værelses på en 75-100 m2. Mvh Thomas og Naaja
vincent Besvaret December 13, 2002 Rapporter Besvaret December 13, 2002 Hvis I vil betale 7,5k i husleje hvorfor så ikke købe?
Guest weber Besvaret December 13, 2002 Rapporter Besvaret December 13, 2002 Årsagen til at vi ikke lige vil købe, er vel at vi vil godt lige finde ud af om det er noget for os at bo i Malmø. Også handle ud fra det, der altid udgifter forbundet med en handel, plus at det tager tid at afhænde igen, hvis man ikke falder til. Mvh Thomas
Guest csa Besvaret December 13, 2002 Rapporter Besvaret December 13, 2002 Hej Weber Du skulle prøve http://www.nordenfastighet.com/ Jeg fik en lejlighed gennem dem på 1 uge...96kvm til 5750. Læs evt de andre poster i dette forum, der er masser af gode muligheder og kontakter. /Christian
Guest thomas Besvaret December 13, 2002 Rapporter Besvaret December 13, 2002 Hej Thomas Ganske fornuftigt synspunkt. Men tag lige i betragtning at der er ret store pris stigninger undervejs, for ikke at tale om dem der har været i øjeblikket. Peter K. er flink til at melde status ude i Limhamn, og jeg kan fortælle at i City lige på ydersiden af kanalen kan du stadigt være heldig at finde rimelige boliger til gode penge, men på indersiden af kanalen hopper prisen sgu 100% eller mere, vi snakker næsten et solidt stenkast derfra. Så den næste stigning kommer når grænsen rykker ud over kanalen. Dog med forbehold, for i centerlinien på kortet, ned langs strøget er boligerne lidt pebret allerede. Selv de lokale er vilde efter at få omkring kanalen på den billige side...mens man kan. Kender en flink ejendomsmægler, han havde et eneste problem, det var at skaffe boliger nok, for han sælger især City/Limhamn på 1-2 dage fra de er sat til salg. Så måske med lidt held kan man gentage succesen fra Kbh. stigningerne når de kommer her. Kig lidt mere på den mulighed, du flytter vel ikke over og vurderer at du ikke er faldet til på 14 dage, det tager lidt tid. Skulle der gå et år, kan du være heldig at rent faktisk have penge med hjem hvis du ombestemmer dig. Jeg var den mest skeptiske da vi ville flytte, jeg havde mest focus på at skulle have en fed bil og æde pendling som en nødvendighed, men bil eller ej, så er Malmø den fedeste by jeg har boet i p.t. Byen endte med at blive det jeg i dag prioiterer højest, og er ked af at alle kun spørger til min bil, og ikke hvordan det er at bo i Malmø, for det er jeg som skeptikker blevet vildt glad for. Jeg flytter ALDRIG tilbage til Kbh, kan simpelthen ikke finde et eneste argument der taler for det. Jeg vil ikke kritisere din beslutning, det kunne ikke falde mig ind, men vær åben over for denne mulighed for pris stigninger, det ville være ærgerligt at se et drømmeområde pludseligt bliver for dyrt at bo i, fordi man ikke tog chancen. Vi/du....er pionerer, de oppebærer en lille chance, men har muligheden for gevinsten, den dag at brofradraget er på plads, er der pludselig en hel del danskere der får luft/sikkerhed nok i økonomien til at prøve også, og så bliver der nok lidt myldretid. For nye byggerier er ret dyre i m2 prisen, da byggeomkostningerne er dyrere i dag end da mange andre boliger herovre blev opført igennem 90èrne. Et år er lang tid i boligmarkedet herovre, og i Limhamn viste Peter K. tydeligt det betød næsten 100% på boligen ...og en køber kø. Og så ved vi jo allesammen godt at integrationen langt fra er gennemført endnu, den er kun påbegyndt, en masse vil ske i de kommende år. Bare en betragtning fra en lykkelig Ny-Skåning :-)
Guest mads Besvaret February 4, 2003 Rapporter Besvaret February 4, 2003 Hej i to Vi har lige den lejlighed i søger 92 kvm, mdr. husleje 5700 Sek, ligger godt i centrum af malmö, rolig ejendom. Overtagelse snarest(allerede fra 1.3.2003) Glæder mig til at høre fra jer..Mads (mobil 22607601)
Guest elisabeth Besvaret February 7, 2003 Rapporter Besvaret February 7, 2003 Hej Thomas Kan du oplyse mig navnet på den flinke ejendomsmægler. Min mand og jeg søger hus eller lejlighed i nærheden af broen. Mvh Elisabeth
Guest thomas Besvaret February 8, 2003 Rapporter Besvaret February 8, 2003 Hej Elisabeth Sæføli`....og vi håber naturligtvis i måtte finde herover til os andre snart. Paul Eriksson Tycho Brahegatan 63 216 14 Limhamn Mob. +46 40 158250 FAX. +46 40 158440 Men er det ikke nemmere at finde boligen, og så bruge den mægler der er tilknyttet?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu