Jump to content

Mæglersalær

Recommended Posts

Skrevet

Jeg står og skal sælge min Bostattsrät og er interesseret i at høre om nogle af jer kender til mæglersalær? Jeg har fået et tilbud på 7,5% af prisen. De mener at kunne sælge den for 695.000. Hvis den ikke er solgt efter 3 mdr. er det gratis. Jeg har godt nok ikke handlet med dem endnu og har også tænkt mig at gøre det, men jeg ville lige høre om nogle af jer kender niveauet!! Jeg har selv solgt en lejlighed gennem en advokat i DK for nogle år siden, men er de svenske regler mere komplekse mht papirarbejde mv.?

Besvaret

Jeg står og skal sælge min Bostattsrät og er interesseret i at høre om nogle af jer kender til mæglersalær? Jeg har fået et tilbud på 7,5% af prisen. De mener at kunne sælge den for 695.000. Hvis den ikke er solgt efter 3 mdr. er det gratis. Jeg har godt nok ikke handlet med dem endnu og har også tænkt mig at gøre det, men jeg ville lige høre om nogle af jer kender niveauet!! Jeg har selv solgt en lejlighed gennem en advokat i DK for nogle år siden, men er de svenske regler mere komplekse mht papirarbejde mv.?

Besvaret

Hej Peter Vi brugte en lille mægler i Limhamn, han sælger over hele byen. Han hedder Paul Ericsson, og ligger på TychoBrahegatan ude i Limhamn. Den del der er kortest ind imod Limhamn by. Han sagde ligeud at han har svært ved at skaffe boliger overhovedet til at sælge, det går rigtigt stærkt i øjeblikket. En god City lejlighed går på ganske få dage. Prøv at presse salæret lidt, de har ikke mange omkostninger i øjeblikket...de har mildest talt guldrandede dage. Prøv at spille dem ud mod hinanden, hvis du ikke har travlt, de er sultne efter de gode boliger. Ydermere mener han det bliver helt vildt når skat og fradrag bliver sat ordenligt i system, de venter sig meget af fremtiden, og købelystne Danskere. Stigningen vurderer de ikke som toppet endnu.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...